اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۵۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مورینیو: هدف مان قهرمانی در لیگ اروپا است

مورینیو در مورد بازی با فنرباغچه، شرایط والنسیا و جونز صحبت کرده است.

وبسایت نود: ژوزه مورینیو در آستانه دیدار چهارم تیمش در لیگ اروپا، مقابل فنرباغجه، درباره جدال با تیم ترکیه ای، شرایط مصدومیت والنسیا و بازگشت جونز صحبت کرده است:

نظرم در مورد لیگ اروپا تغییر کرده است، چون قوانین تغییر پیدا کرده اند. اکنون قهرمان لیگ اروپا، سهمیه لیگ قهرمانان می گیرد و این مساله روی این مسابقات تاثیر گذاشته است. در سال های اخیر تیم های بزرگ اروپایی این مسابقات را به عنوان راهی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلقی می کنند.

بازگشت فنرباغچه به روند برد چیز عجیبی نیست. لیگ ترکیه در حال پیشرفت است و تیم هایی خارج از استانبول برای جایگاه های بالای جدول می جنگند. به نظرم سه تیم بزرگ ترکیه بسیار قوی هستند، آن ها بازیکنان بزرگ و باتجربه ای در سطح بین المللی دارند و تیمی مثل فنرباغچه مربی بسیار باتجربه ای نیز روی نیمکت دارد.

مصدومیت والنسیا سخت است، او با شکستگی شدید استخوان مواجه شده است و مدتی دور از میادین خواهد بود. اما خوشبختانه دارمیان را داریم که در شرایط مسابقه قرار دارد و در مقابل برنلی هم بازی خوبی انجام داد. کاملاً به او اعتماد داریم و دارمیان هم آماده است تا به عملکرد خوبش در بازی های پیش رو ادامه دهد.

حقیقتاً به یاد نمی آورم که آخرین بار جونز چند بازی پشت سر هم برای یونایتد انجام داد. به یاد دارم که در زمان حضورم در رئال، او مقابل مادرید در برنابئو بازی کرد. اما بعد از آن، موقعیت های زیادی را به یاد نمی آورم که جونز چند بازی پیاپی انجام داده باشد. او رابطه خیلی بدی با مصدومیت دارد، مدت ها مصدوم بوده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. اما اکنون بیش از یک هفته است که با تیم تمرین می کند و برای بازگشت، سخت تلاش کرده است. در شرایط سختی در خط دفاع قرار داریم. سه بازیکن مصدوم داریم و نمی توانیم خیلی فرصت برای بازگشت به شرایط بهتر، دهیم. در نتیجه او را انتخاب کردیم و شاید جونز بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج