اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۷۵۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نارضایتی مارسیال از شرایطش در منچستریونایتد

مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال اعلام کرد این بازیکن از شرایطش در منچستریونایتد راضی نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اکیپ، آنتونی مارسیال فصل گذشته بهترین بازیکن منچستریونایتد لقب گرفت و با گل‌های خوبی که به ثمر رساند باعث شد تیم فان خال در نهایت در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. بعد از ورود مورینیو به عنوان سرمربی یونایتد این مربی پرتغالی شماره "۹" را از مارسیال گرفت و به زلاتان ایبراهیموویچ داد.

فیلیپ لامبولی، مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال درباره نارضایتی این بازیکن در منچستریونایتد، گفت‌: بله. من نمی‌خواهم به شما دروغ بگویم. این که مربی شماره "۹" را بگیرد و به بازیکن دیگری بدهد باعث تعجب و ناراحتی مارسیال شد. او خیلی از این موضوع ناراحت شد. دو روز با هیچ کسی صحبت نکرد، ولی به سبب حرفه‌ای بودنش شرایط را پذیرفت. من خیلی با مارسیال صحبت کردم و تلاش کردم ناراحتی او را بر طرف کنم. او این روزهای سخت را گذراند و اکنون مصمم است تا بار دیگر درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

مارسیال در منچستریونایتد با افت محسوسی روبرو شده است. او در بازی‌هایی که در این فصل به میدان رفته نتوانسته عملکرد خوب فصل گذشته خود را تکرار کند و این‌ در حالی است که در خیلی از بازی‌های فصل نیز به عنوان بازیکن نیمکت نشین به میدان آمد.

لامبولی در ادامه گفت‌: مربی یونایتد انتظارات زیادی از مارسیال دارد. همین طور دشان، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه نیز از او انتظارات زیادی داشت. او تازه ۲۰ سال سن دارد و برای اولین بار است که بازی‌های پرفشاری را تجربه می‌کند. علاوه بر این مقطعی هم هست که تغییر پست داده و طبیعی است که ناهماهنگی در بازی‌های او با سایر هم تیمی‌هایش در منچستریونایتد دیده شود، ولی من فکر می‌کنم که مارسیال مشکلی ندارد و مانند مابقی بازیکنان یونایتد بوده است و می‌تواند در ادامه به مانند فصل گذشته عملکرد موثری در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد.

مدیر برنامه‌های آنتونی مارسیال در پایان، گفت‌: رسانه‌ها منتظر هستند تا مارسیال را سوژه خود کنند. آنتونی دارد قربانی خشم رسانه‌ها می‌شود. رسانه‌ها این انتظار را دارند که مارسیال هر روز با آنها مصاحبه کند، ولی او چنین اخلاقی ندارد. مارسیال هنرمند و یا بازیگر نیست که او هر روز مصاحبه کند، او بازیکن فوتبال است و باید رسانه‌ها آن را درک کنند. او هیچ مشکلی با سرمربی یونایتد و دیگر بازیکنان ندارد و کار خودش را انجام می‌دهد. رابطه بسیار حرفه‌ای بین مارسیال و مورینیو برقرار است و ژوزه به خوبی بهترین بازی‌ها را از مارسیال خواهد گرفت. بگذارید کمی آنها با هم کار کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج