adexo3
۴۱۸۰۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو در آستانه یک آمار منفی تاریخی

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد در آستانه ثبت یک آمار ضعیف دیگر در کارنامه مربیگری اش قرار دارد.

وبسایت نود: ژوزه مورینیو که در ابتدای این فصل به عنوان سرمربی شیاطین سرخ انتخاب شد، با وجود شروع بسیار عالی در هفته های ابتدایی، هفته هاست که تیمش در نتیجه گیری بد عمل می کند.

مربی ۵۳ ساله پرتغالی که همواره به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال جهان شناخته می شده، در طی ۱۲ ماه گذشته چنان عملکرد ضعیفی از نظر امتیاز گیری در تیم های بزرگ چلسی و منچستر یونایتد داشت که دو آمار ضعیف و منفی در تاریخ این دو باشگاه، در زمان مربیگری او ثبت شده است. در فصل گذشته، نتایج بسیار ضعیف ژوزه مورینیو باعث شد بدترین شروع تاریخ آبی پوشان لندن رقم بخورد. تا پیش از این، بدترین شروع فصل در تاریخ باشگاه چلسی به فصل ۹۳-۱۹۹۲ و ۹۴-۱۹۹۳ مربوط می شود که آنها از ۱۱ بازی خود به ۱۳ امتیاز دست یافتند. اما ژوزه مورینیو پس از ۲۴ سال، به عنوان مربی چلسی آنچنان ضعیف کار کرد که حاصل کار وی در پایان هفته یازدهم، فقط ۱۱ امتیاز بود، و به این ترتیب ضعیف ترین شروع تاریخ باشگاه چلسی در زمان مربیگری آقای خاص در این تیم رقم خورد.

و اما در این فصل منچستر یونایتد در سه هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس به سه پیروزی متوالی دست یافت و همه اهالی فوتبال، شاگردان ژوزه مورینیو را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در پایان این فصل از لیگ برتر می دانستند. اما اوضاع برای مورینیو در تیم منچستر یونایتد خیلی بهتر از چلسی فصل گذشته نبود؛ شیاطین سرخ در پایان هفته دهم لیگ برتر، ۱۵ امتیاز کسب کرده است. اسکای اسپورت پیش از دیدار یکشنبه شب تیم های سوانسی و منچستر یونایتد گزارش داد که در صورت شکست مورینیو برابر سوانسی، نام این مربی پرتغالی به عنوان نخستین مربی لیگ برتر انگلیس ثبت خواهد شد همراه با دو تیم مختلف بدترین شروع تاریخ آن تیمها را در طی دو فصل متوالی رقم زده است.

نکته مهم و کلیدی که در گزارش اسکای اسپورت به آن اشاره شده، ثبت این آمار منفی تاریخی در بازه زمانی ۱۲ ماهه است؛ یعنی در صورت شکست منچستر یونایتد در دیدار یکشنبه شب برابر سوانسی، آقای خاص نخستین مربی تاریخ لیگ برتر انگلیس خواهد بود که در کمتر از ۱۲ ماه، به عنوان سرمربی دو تیم مختلف (یعنی چلسی و منچستر یونایتد)، بدترین شروع تاریخ دو باشگاه مختلف را رقم زده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج