adexo3
۴۱۷۶۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هوینس: مگر شواین اشتایگر جذامی است؟

اسطوره بایرن مونیخ به انتقاد تند از سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ به خاطر برخوردی که با شواین‌اشتایگر دارد پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از بیلد، یکی از بازیکنانی که بعد از آمدن ژوزه مورینیو به منچستریونایتد مورد غضب قرار گرفت باستین شواین اشتایگر بود.
اشتایگر در میان آلمانی‌ها به ویژه هواداران بایرن مونیخ از محبوبیت زیادی برخوردار است. او سال‌ها با پیراهن بایرن درخشید و افتخار به دست آورد هم چنان که با تیم ملی فوتبال آلمان هم قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه داشت با این حال مورینیو اعتقادی به این بازیکن نداشت و حتی اجازه تمرین کردن به شواینی را نداد.
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد هر چند در نهایت به اشتایگر اجازه داد تا با تیم نخست شیاطین سرخ تمرین کند، اما این باعث نشده تا خشم ژرمن ها کاهش یابد.
اولی هوینس، اسطوره بایرن به انتقاد تند از مورینیو پرداخت و گفت: آیا شواین‌اشتایگر مبتلا به جذام شده که این گونه با او رفتار می شود؟ اصلا نمی توانم چنین شرایطی را باور کنم. اشتایگر یک بازیکن نمونه در بایرن بود.
او ادامه داد: چرا باید بازیکنی بزرگ و سرشناس مانند شواینی این گونه از فوتبال دور شود؟ مگر او جذامی است که اجازه تمرین به او داده نمی شود؟ اشتایگر چه از نظر شخصیتی و چه از نظر فوتبالی یک الگوی در بایرن مونیخ بود اما متاسفانه در منچستریونایتد بدترین برخورد با او می شود.

ژوزه مورینیو قبل از دیدار برابر فنرباغچه تاکید کرد که فعلا قصد بازی دادن به اشتایگر را ندارد چرا که این بازیکن به خوبی تمرین نکرده و آماده نیست.

منچستر یونایتد با هدایت مورینیو روزهای کابوس واری پشت سر می گذارد و در لیگ جزیره با تیم منچسترسیتی صدرنشین ۸ امتیاز اختلاف دارد این درحالی است که تنها از آغاز لیگ ۱۰ هفته می‌گذرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج