اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۷۸۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توخل: موضوع محرومیت اوبامیانگ حل شده است

توماس توخل، سرمربی دورتمند مدعی شد که با وجود محرومیتی که برای پیر امریک اوبامیانگ در دیدار مقابل اسپورتینگ در نظر گرفته بود ولی رابطه ی حرفه ای بر پایه اعتماد را با او ادامه خواهد داد.

ورزش سه: توماس توخل، سرمربی دورتمند مدعی شد که با وجود محرومیتی که برای پیر امریک اوبامیانگ در دیدار مقابل اسپورتینگ در نظر گرفته بود ولی رابطه ی حرفه ای بر پایه اعتماد را با او ادامه خواهد داد.

مهاجم اهل گابن، بازی روز چهارشنبه تیمش را به علت محرومیتی که باشگاه برایش در نظر گرفته بود از روی سکوها مشاهده کرد. گفته می‌شود که علت این محرومیت، حضور اوبامیانگ در یک مهمانی در ایتالیا بدون اجازه باشگاه بوده است. حال توخل مدعی شد که رابطه اش با اوبامیانگ دچار مشکل نخواهد شد.

او گفت:" رابطه بین من ، اوبامیانگ و تیم همچنان برپایه اعتماد دو طرفه خواهد بود. چنین محرومیتی مطمئنا تاثیراتی خواهد داشت و تغییراتی در تیم ایجاد خواهد کرد. ولی من مطمئنم که اوبامیانگ می‌تواند این موضوع را از ذهنش خارج کند. این داستان پس از سوت پایان بازی اسپورتینگ تمام شده است."

توخل درباره مصاف تیمش با تیم قعر جدولی هامبورگ گفت:" من انتظار تیمی به شدت احساسی و مستحکم را از هامبورگ دارم. باید به خاطر داشته باشیم که کیفیت انفرادی بازیکنان می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج