۴۱۹۰۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

زلاتان دو رکورد زد و محروم شد

زلاتان ایبراهیموویچ برابر سوانزی سیتی دو رکورد خوب بر جای گذاشت و با کارت زرد بی‌موردی هم که گرفت بازی حساس برابر آرسنال را از دست داد.

خبرگزاری ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، زلاتان ایبراهیموویچ روز گذشته (یکشنبه) در هفته‌ یازدهم لیگ برتر بار دیگر به روند گلزنی بازگشت و توانست با دو شوت زیبایش، منچستریونایتد را صاحب پیروزی در کشور ولز برابر سوانزی کند.

زلاتان با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، تعداد گل‌های باشگاهی خود را به عدد ۴۰۰ رساند و یک آمار فوق‌العاده‌ را از خود بر جای گذاشت. بهترین دوران گلزنی زلاتان به حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن بازمی‌گردد؛ جایی که در ۱۸۰ بازی توانست ۱۵۶ گل را به ثمر برساند.

ایبرا که در چند تیم فوتبال ایتالیا بازی کرد، عملکرد خوبی داشت. او ۶۶ گل برای اینتر به ثمر رساند و در دو سالی که در میلان حضور داشت، طی ۸۵ بازی ۵۶ گل را ثبت کرد که بهترین آمارهای گلزنی زلاتان هستند. او علاوه بر ۴۰۰ گل باشگاهی که در کارنامه خود دارد، در رده ملی نیز بهترین گلزن تاریخ فوتبال سوئد نیز هست و توانسته است ۶۲ گل برای تیم ملی فوتبال کشورش به ثمر برساند.

همچنین گل نخست ایبراهیموویچ در بازی برابر سوانزی، ۲۵ هزارمین گل تاریخ لیگ برتر هم بود. البته بازی خوب زلاتان یک نقطه تاریک هم داشت و آن هم کارت زرد بی‌موردی بود که او دریافت کرد تا بازی حساس برابر آرسنال را که دو هفته‌ دیگر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود را از دست بدهد. در غیاب او به احتمال زیاد آنتونی مارسیال برای یونایتد به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج