اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۰۱۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دوست دارم روزی جانشین اینیستا شوم

دنیس سوارز، تابستان امسال از ویارئال به بارسلونا بازگردانده شد؛ با این حال هنوز نتوانسته جایگاه محکمی در ترکیب اصلی بارسا پیدا کند.

ورزش سه: سوارز که سه سال پیش از منچسترسیتی جذب بارسلونا شد، پس از سه فصل حضور قرضی در سویا و ویارئال به بارسلونا بازگشت.(سال دوم حضور او در ویارئال قرضی نبود و بارسلونا در قرارداد وی بندی گنجانده بود که می توانست با پرداخت ۳.۷ میلیون یورو، وی را بازگرداند.)

او که در این فصل هنوز نتوانسته بازی های زیادی برای بارسلونا انجام دهد، دو روز پیش برابر سویا به جای اینیستای مصدوم، از ابتدا به میدان رفت و نمایش خوبی نیز ارائه داد.
دوست دارم روزی جانشین اینیستا شوم

سوارز در همین رابطه گفت:« فرصت خوبی بود تا از ابتدا برای بارسلونا به میدان بروم. البته اینیستا بازیکنی غیر قابل جانشین در بارسلونا محسوب می شود. تمرین کردن کنار او نیز یک افتخار است؛ اما دوست دارم روزی جانشین او در بارسا شده و مثل او مهره ای تاثیر گذار باشم.»
سوارز در مورد مسی هم گفت:« مسی باورنکردنی است. در هر بازی نشان می دهد که بهترین بازیکن دنیاست.

جاه طلبی او شگفت آور است. او حتی در بازی های تمرینی هم دوست ندارد شکست بخورد. اگر تیم او در حال باخت باشد، هر کاری برای برد انجام می دهد. برای او هر مسابقه، جدیت خاص خود را دارد.

دیده ام که هر بازیکنی مدت ها با وی هم تیمی بوده، برایش چه احترام زیادی قائل است. برایم جالب است که مسی به هم تیمی هایش تا این حد نزدیک است و برخوردی صمیمانه دارد. او باعث اتحاد در رختکن بارسلونا است؛ یک شخصیت باورنکردنی.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج