adexo3
۴۲۰۴۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موراتا در جمع ۱۰ چهره خلاق و موفق فوتبال اروپا

بخش آمار و ارقام Financial Times فهرستی از بازیکنان برتر، خلاق و موفق فوتبال اروپا را منتشر کرده که ستاره جوان رئال مادرید در میان آنها است.

خبرگزاری فارس: آلوارو موراتا بازیکن موفق و گلزن تیم فوتبال رئال مادرید معمولا نیمکت‌نشین بوده اما در معدود فرصت‌هایی که نصیبش شده خوش درخشیده و ثابت کرده که بازیکن خلاق و باهوشی است.

بخش آماری - تحلیلی Big Data از روزنامه Financial Times فهرستی از بهترین بازیکنان خلاق و موفق فوتبال اروپا را منتشر کرده که آلوارو مورتا از رئال مادرید پس از کوتینیو (لیورپول) و لواندفسکی و بالوتلی (جایگاه مشترک) در رتبه سوم ایستاده است، ستاره جوان رئال مادرید در هر ۶۸ دقیقه فرصت بازی رسمی، یا گل زده و یا پاس گل حتمی و منجر به گل داده است.

در این فهرست نام‌هایی چون نیمار و مسی، گریژمان، کاستا و صلاح نیز رویت می‌شوند و جالب اینجا است که نام کریستیانو رونالدو خارج از فهرست ۱۰ نفری و در رتبه ۲۸ دیده می‌شود. رونالدو در هر ۹۴ دقیقه گل زده و یا پاس منجر به گل داده است و ناکامی او در امر گلزنی در چند بازی اخیر در این انتخاب بی تاثیر نبوده است.

گرت بیل و بنزما از رئال مادرید در ۵۰ بازیکن برتر این فهرست حضور ندارند. از فوتبال باشگاهی آلمان، ریبری، روبن، اوبامیانگ، مودسته، ورنر، گریرو، فورزبرگ، لواندفسکی و پولیسیچ حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج