adexo3
۴۲۰۹۰۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدیرعامل نساجی:

توهین به فکری به علت مسائل فنی بوده است

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر اعتقاد دارد فحاشی برخی تماشاگران به سرمربی این تیم به علت مسائل فنی بوده است.

خبرگزاری تسنیم: پس از بازگشت محمد عباس‌زاده بازیکن خاطی نساجی به تمرینات این باشگاه، فکری سرمربی تیم قائمشهری به شدت از مدیران تیمش انتقاد کرد.

حامد ابراهیمی در همین راستا اظهار داشت: پس از اینکه گزارش فکری و سرپرست تیم مبنی بر تخلفات عباس‌زاده به من رسید، با این بازیکن جلسه گذاشتیم و او را توجیه کردیم که کار زشتی انجام داده است. پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی و با توجه به اینکه گزارش آقای فکری را سرپرست تیم به ما داده بود، نامه‌ای خطاب به او تنظیم شد، مبنی بر اینکه عباس‌زاده عذرخواهی کرده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کادرفنی، عباس‌زاده را در اختیار باشگاه قرار داده بود، کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گرفت که وی بازگردد. خود این بازیکن هم صحبت‌هایش مبنی بر اینکه «یا جای من است یا فکری» را رد کرد و گفت پس از تعویض به خاطر اینکه نتوانستم گلزنی کنم، عصبانی بودم و برای کار زشتم، عذرخواهی می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره صحبت‌های فکری که گفته بود بازیکنان تیمش مشکل تغذیه دارند و نیز به علت کمبود لباس، مجبورند با پیراهن آستین کوتاه تمرین کنند، عنوان کرد: اولاً بازیکنان تیم نساجی سه دست لباس هتل، یک دست گرمکن و حدود هفت دست پیراهن تمرین و مسابقه دارند. ثانیاً تأمین تغذیه بازیکنان برعهده باشگاه نیست، چون ما هنوز به بازیکنان هیچ پولی پرداخت نکرده‌ایم و نیز 95 درصد بازیکنان ما غیربومی هستند، با یک آشپزخانه نزدیک خوابگاه بازیکنان برای تأمین تغذیه آنها قرارداد بسته‌ایم و غذای بازیکنان را فراهم می‌کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه فحاشی برخی تماشاگران علیه فکری به علت مسائل فنی بوده است، گفت: اگر سه بازی پیاپی نتیجه مطلوب کسب نکنیم، چنین وضعی پیش می‌آید. من بارها از آقای فکری حمایت کرده‌ام و او را قبول دارم. تلاش می‌کنم به خاطر تماشاگران، آرامش تیم و نیز بازیکنانی که تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده‌اند، سکوت کنم و تیم را بیهوده به حاشیه نبرم. من روی بقیه اسم نمی‌گذارم و برچسب زدن به اشخاص را پَست‌ترین کار می‌دانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه فقط یه ...........تیمش رو میده دست محمود فکری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج