۴۲۱۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقی: هدف ما در جام حذفی قهرمانی است

کاپیتان تیم فوتبال سایپا تاکید کرد این تیم در جام حذفی به دنبال قهرمانی می‌باشد.

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم صادقی در خصوص نتایج نه‌چندان خوب تیم فوتبال سایپا در فصل اخیر گفت: ما تا به حال نتایج خوبی نگرفته‌ایم اما تیم خوبی داریم که فوتبال خوبی بازی می‌کند و ما نیز به آینده امیدواریم. ما یک بازی مهم در مسجدسلیمان مقابل نفت در جام حذفی پیش رو داریم و ۵ بازی دیگر تا نیم‌فصل بازی خواهیم کرد. مطمئنا این ۵ بازی جایگاه ما را در جدول خیلی بهبود خواهد بخشید، سعی می‌کنیم تا نیم‌فصل تایج بهتری بگیریم تا به میان جدول برسیم. نیم‌فصل دوم نیز نتایج بد خود را جبران خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی بد تیمش مقابل بادران با وجود پیروزی در این دیدار اظهار داشت: همانطور که می‌بینید همه تیم‌های لیگ برتری مقابل تیم‌های دسته اولی مشکل دارند. خیلی از بازیکنان و مربیانی که در لیگ برتر بازی می‌کردند وارد لیگ دسته اول شده‌اند. به نظر من سطح لیگ یک خیلی بالا رفته است چون می‌بینیم تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال به سختی مقابل حریفان لیگ یکی خود پیروز می‌شوند و یا تیم‌هایی چون پرسپولیس و پدیده خیلی راحت حذف می‌شوند. البته هدف ما در جام حذفی رسیدن به عنوان قهرمانی است.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که تیم شما پس از قهرمانی در فصل ششم همیشه در میانه جدول بوده است، آیا این فصل می‌تواند به عنوان قابل توجهی دست یابید، عنوان کرد: بعد از قهرمانی ما در میانه جدول بوده‌ایم اما امسال هدف ما این است که جایگاه خود را بهبود بخشیم. امسال تیم خوبی داریم و رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

صادقی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱ گفت: بازی‌های ملی وقفه زیادی در لیگ برتر ایجاد می‌کند سخت است که یک بازیکن با وجود این تعطیلات در شرایط خوب بماند، امیدوارم این وقفه‌ها در نهایت منجر به خوشحالی مردم و صعود به جام جهانی باشد. ایران تیم خیلی خوبی دارد و همه از این بابت خوشحال هستیم. ما نباید آرزوی‌مان فقط صعود به جام جهانی باشد بلکه این توانایی را داریم که حداقل از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه به تیم ملی زیاد دعوت نشده است، اظهار داشت: من ۲ سال به تیم ملی دعوت شدم که آن هم زمان آقایان قلعه‌نویی و دایی بوده است. زمانی که من در تیم ملی بودم تیم ملی نفرات خیلی خوبی چون علی کریمی، نکونام، تیموریان و سایر لژیونرهای اروپایی را داشت. در آن زمان حدود ۸ بازیکن فقط از اروپا به تیم ملی دعوت می‌شدند که کار را برای من بسیار سخت می‌کرد، من از این بابت خوشحال هستم که در دوره‌ای توانستم در کنار بزرگان فوتبال بازی کنم.

وی در خصوص عملکرد این فصل سایپا در لیگ برتر اظهار داشت: در خط دفاع، خط حمله و نیز دروازه تیم ما بازیکنان جدیدی جذب کرده است، همچنین کادرفنی جدیدی به تیم سایپا اضافه شده است و شرایط جدیدی را پشت سر می‌گذاریم. مطمئنا زمان می‌برد تا تیمی خوب و آن چیزی که همه از ما انتظار دارند ایجاد شود. شرایط در حال بهبودی است و ا بردهایی که کسب کرده‌ایم از شرایط بحرانی خارج شده‌ایم. امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج