۴۲۱۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمار سینیور:

برای خرید نیمار، باید ۴۳۰ میلیون یورو بپردازند

پدر نیمار به باشگاه هایی که به دنبال به خدمت گرفتن پسرش هستند، هشدار داد که باید برای خرید او، ۴۳۰ میلیون یورو بپردازند.

ورزش سه: سال گذشته شایعات زیادی در مورد تلاش باشگاه های پاری سن ژرمن و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی به گوش می رسید؛ ضمن اینکه رئال مادرید هم برای خرید او ابراز علاقه کرده بود اما او در نهایت قراردادش را با بارسا برای ۵ سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب، به شایعات پایان داد.
پدر این ستاره برزیلی هم تاکید کرد که پسرش تمایلی برای ترک نوکمپ ندارد؛ حتی اگر باشگاهی برای خرید او، مبلغی نجومی ارائه بدهد.
او به نشریه ال موندو دپورتیوو گفت: " پیشنهادها به دست او نمی رسید. من پیشنهادها را دریافت می کردم. می دانم نیمار چه می خواست؛ او می خواست بماند. افراد زیادی به دفتر من در بارسلونا می آیند و البته بعضی از آنها می خواستند بدانند که آیا نیمار به فکر رفتن به باشگاه دیگری هست یا نه.
برای خرید نیمار، باید 430 میلیون یورو بپردازند

اما من در این مورد کاملا واضح صحبت کردم. اگر می خواهید او را از بارسا ببرید، باید تلاش کنید تا خوشحالی ای که او اینجا دارد را هم ببرید. اگر او به دنبال منفعت مالی بود، همه می دانند که در بارسا نمی ماند. اما نیمار از بودن در این باشگاه خوشحال است. او رابطه دوستانه بسیار محکمی با هم تیمی هایش دارد.
رئال از طریق واسطه هایش ابراز علاقه کرد و من همیشه یک چیز را به همه می گویم. باید مبلغی که در قرارداد او ذکر شده، یعنی ۱۹۰ میلیون یورو را بپردازید و همین طور مالیات آن را و سایر چیزها، باید حدود ۴۳۰ میلیون یورو هزینه کنید."
تیم ملی برزیل امشب در مقدماتی جام جهانی مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت و به این ترتیب، نیمار مقابل هم تیمی اش، مسی بازی خواهد کرد.
نیمار سینیور در این مورد گفت: " نیمار بازی کردن مقابل دوستانش را دوست دارد؛ هرچند او عاشق مسی است؛ همانطور که عاشق لوئیس سوارز است. مسی و نیمار آدم های مبارزه جویی هستند و عاشق فوتبال هستند. آنها بازیکنانی هستند که فراموش نمی شوند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج