adexo3
۴۲۱۵۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سابقه تاریخی جدال انگلیس و اسکاتلند

دو تیم اولین بار سال ۱۸۷۲ به مصاف هم رفتند.

وبسایت نود: انگلیس و اسکاتلند در حالی جمعه شب در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم می روند که این مسابقه دیدار ۱۱۳ دو تیم در تاریخ رقابت ۱۴۴ ساله انگلیس و اسکاتلند به حساب می آید.

دو تیم اولین بار در سال ۱۸۷۲ به مصاف هم رفتند. در ۱۱۲ مسابقه قبلی، انگلیس با ۴۷ پیروزی از رقیب جلوتر است و اسکاتلند هم ۴۱ برد را کسب کرده است. انگلیسی ها در سال های اخیر شرایط بسیار بهتری را داشته اند و از ۱۷ مسابقه اخیر دو تیم، ۱۲ بازی را انگلیسی ها برده اند.

آخرین دیدار دو تیم در نوامبر ۲۰۱۴ در سلتیک پارک برگزار شد که انگلیس با دو گل رونی و چمبرلین ۳-۱ پیروز شد. اما آخرین باری که دو تیم در یک مسابقه رسمی به مصاف هم رفتند به نوامبر ۱۹۹۹ بر می گردد. اسکاتلند در ومبلی با گل دان هاتکیسون پیروز شد ولی در مجموع ۲-۱ شکست خورد. این دو مسابقه در چارچوب پلی آف یورو ۲۰۰۰ بود. در بازی رفت، انگلیس با دو اسکولز پیروز شده بود.

بهترین گلزن دیدار انگلیس - اسکاتلند در تاریخ جدال های دو تیم، استیو بلومر است که بین سال های ۱۸۹۵ تا ۱۹۰۷ برای انگلیس بازی می کرد و هشت گل در این نبرد بریتانیایی به ثمر رسانده است.

پر گل ترین بازی دو تیم در سال ۱۹۶۱ اتفاق افتاد. در ان مسابقه انگلیس در ومبلی با نتیجه پر گل ۹-۳ مقابل اسکاتلند پیروز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج