adexo3
۴۲۱۵۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ساوت گیت: مهم انگلیس است؛ باید پیروز شویم

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گرت ساوت گیت را می خوانید.

طرفداری: گرت ساوت گیت ادعا می کند که پیروزی برابر اسکاتلند و نه آرمان های او برای ادامه مربیگری در انگلیس در اولویت اصلی قرار دارد. تیم ملی انگلیس روز جمعه به مصاف اسکاتلند خواهد رفت و ساوت گیت که جایگزین سم آلاردایس شده است به احتمال زیاد بازی های مقابل اسکاتلند و اسپانیا آخرین بازی های وی به عنوان سرمربی سه شیر ها باشد. هدف اصلی این مرد ۴۶ ساله کسب سه امتیاز از این دیدار بزرگ و تاریخی است تا راه را برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هموارتر کند.

واقعا از هدایت انگلیس لذت می برم، اینکه چه اتفاقی برای من خواهد افتاد مهم نیست، مهم این است که می خواهیم برای کشورمان و برای صدرنشینی در این دیدار پیروز شویم. آینده من در این شغل برای خانواده من مهم است اما در سوی دیگر این هدف اصلی بازی نیست. از بازیکنانم می خواهم بروند و از بازی لذت ببرند، مطمئنم لذت خواهند برد. صددرصد بر روی این بازی تمرکز کرده ام، اگر غیر این بود حرکت غیر حرفه ای و بی مسئولانه ای می بود. در حال کار و لذت از همکاری با بازیکنان هستم و می خواهم پیروز شویم، به همین سادگی.

وی در ادامه صحبت هایش افزود:

فکر می کنم بسیار ضروری است که تیم هویت دارد، همه تفاوتی در نحوه بازی کردن دارند و مهم تر از آن این است که ما به روش انگلیس وار بازی می کنیم که همین کار را برای هماهنگی آسان می کند. اینکار بازیکنان را در کنار هم به پختگی خواهد رساند، آن ها باید از این موقعیت بسیار خوشحال باشند. آن ها بهترین 23 یا 25 بازیکن کشور هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج