adexo3
۴۲۱۷۶۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کی‌روش هافبک دفاعی‌هایش را اروپایی می‌کند

سرمربی پرتغالی تیم ملی در بازی دوستانه با پاپوآ گینه نو ترجیح داد از بازیکن جدیدی در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد.

ورزش سه: علی کریمی بعد از مدت ها نیمکت نشینی در باشگاه دیناموزاگرب به اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه دعوت شد و در بازی دوستانه برابر پاپوآ گینه نو ۶۰ دقیقه در ترکیب بازی کرد و در کنار کمال کامیابی نیا زوج هافبک دفاعی تیم ملی را تشکیل داد. در این بازی سعید عزت اللهی به دلیل حضور در تمرینات روستوف روسیه حضور نداشت؛ بنابراین کی روش ترجیح داد بازیکنان جدیدی در پست هافبک دفاعی تیمش امتحان کند.
کی روش در طول فعالیتش در فوتبال ایران بارها نشان داده است که از نظر او بازیکنانی که در خارج از ایران بازی می کنند برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی ارجحیت دارند و شاید به همین دلیل هم باشد که علی کریمی در بازی دوستانه روز گذشته جلوتر از امید ابراهیمی به میدان رفت.

با توجه به محرومیت احسان حاج صفی و خط خوردن آندو تیموریان از لیست تیم ملی، علی کریمی در کنار امید ابراهیمی و کمال کامیابی نیا برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی به عنوان زوج سعید عزت اللهی در پست هافبک دفاعی تلاش می کنند. اگر علی کریمی در بازی با سوریه بازی کند، زوج هافبک دفاعی تیم ملی بازیکنانی می شوند که شاغل در فوتبال اروپا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هههه علی کریمی که تو بیشتر بازیا تو 18تا هم نیست اگه ثابت تیم ملی بازی کنه درحق کامیابی نیا وابراهیمی ظلم شده درسته اروپاست بشرطی که تو 18تا باشه وچنددقیقه بازی کنه نه اینکه یاسکو نشین باشه یا گاهی تو 18تا بچسبه به نیمکت نباید حتی به تیم ملی دعوت بشه چه برسه به ثابت بازی کردنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج