اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۱۸۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«قایم موشک» ‌بازی کی‌روش

کارلوس کی‌روش قبل از آغاز مسابقات مقدماتی، وقتی تیم‌ملی را به اردوی ایتالیا برد، تدابیر امنیتی شدیدی را برای تیمش در نظر گرفت.

روزنامه شهروند: کارلوس کی‌روش قبل از آغاز مسابقات مقدماتی، وقتی تیم‌ملی را به اردوی ایتالیا برد، تدابیر امنیتی شدیدی را برای تیمش در نظر گرفت. مرد پرتغالی که توانست نتیجه دلخواهش را از ترفندهای عجیبش بگیرد، این رویه را در اردوی جدید تیم‌ملی در مالزی هم دنبال کرد.
فقط ایرانی‌ها بازی را دیدند
بالاخره پافشاری کی‌روش برای این‌که حتما باید قبل از بازی با سوریه دیدار دوستانه داشته باشیم، جواب داد. فدراسیون هم در این زمان کوتاه توانست پاپووا گینه نو را به مالزی بکشاند تا با تیم ما بازی دوستانه برگزار کند. درحالی‌که خیلی‌ها از قطعیت صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی و آسان بودن بازی با سوریه می‌گویند اما اقدامات عجیب کی‌روش در جریان بازی دوستانه با پاپوا گینه نو و بسته بودن تمرینات تیم‌ملی نشان می‌دهد او همه چیز را جدی می‌گیرد. دیدار دوستانه ایران و گینه نو در مالزی قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود اما وقتی حدود ١٥٠ ایرانی در پشت درهای ورزشگاه شاه عالم حضور یافتند اجازه ورود آنها صادر شد. این اتفاق درحالی رخ داد که کارلوس کی‌روش شخصا با ماموران امنیتی ورزشگاه گفت‌وگو کرد و از آنها خواست فقط تماشاگران ایرانی که کارت ملی یا پاسپورت ایرانی دارند، وارد ورزشگاه شوند. جالب اینجاست که کی‌روش از ماموران امنیتی می‌خواست با دقت خاصی کارت شناسایی افراد حاضر در ورزشگاه را چک کنند چون تعداد زیادی از مردم سوریه در مالزی زندگی می‌کنند. کاملا مشخص است که کی‌روش تا چه اندازه بازی با سوریه را جدی گرفته چون او برای جلوگیری از هرگونه حضور آنالیزورهای سوری و اتباع غیرایرانی، تدابیر محکمی را در نظر گرفته بود.
وقتی گوچی خبرنگار شد

در تمام اردوها و بازی‌های دوستانه اخیر تیم ملی، اخبار این تیم از درهای بسته به بیرون درز پیدا نکرد. در جریان بازی‌های دوستانه قبلی حتی سایت فدراسیون هم اخبار بازی‌های تیم‌ملی را پوشش نمی‌داد. این‌بار هم دقیقا همین اتفاق رخ داد و سایت فدراسیون فوتبال نه ترکیب تیم‌ملی در بازی با گینه را منتشر کرد نه اسامی گلزنان را و فقط به انتشار نتیجه بازی و دقایقی که گل‌ها به ثمر رسید، اکتفا کرد. در این میان فقط از طریق اینستاگرام قوچان‌نژاد فهمیدیم او در این بازی هت‌تریک کرده است. البته معلوم نیست این اطلاع‌رسانی گوچی با هماهنگی کی‌روش بوده یا این‌که او بدون اطلاع دادن به سرمربی از هت‌تریک خودش پرده‌برداری کرده است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج