adexo3
۴۲۲۳۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اینتر پیولی با پیروزی کارش را آغاز کرد

نراتزوری در اولین بازی خود با هدایت سرمربی جدیدش به پیروزی رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال اینتر در اولین بازی خود با هدایت استفانو پیولی که هفته گذشته به عنوان جانشین فرانک دی‌بوئر معرفی شد، امروز در یک دیدار دوستانه برابر تیم کیاسو از دسته دوم فوتبال سوئیس با نتیجه ۳ بریک به پیروزی رسید.

در این بازی که در «آپیانو جنتیله»، زمین تمرینی تیم فوتبال اینتر برگزار شد، سرمربی پیشین لاتزیو تیمش را با سیستم 1-3-2-4 و بازیکنانی مانند گابریل باربوسا و جفری کندوگبیا به میدان فرستاد.

در این بازی مائورو ایکاردی در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، پنالتی که حاصل خطای صورت گرفته روی اکسل باکایوکو بود.

کیاسو در کمال تعجب در موقعیتی تک به تک گل خورده را جبران کرد، اما تنها سه دقیقه بعد سنا میانگه دومین گل اینتر را به ثمر رساند. جاناتان بیابیانی هم سومین گل اینتر را در نیمه دوم زد.

با توجه به حضور تعدادی از بازیکنان اینتر در اردوی تیم‌های ملی کشورهای‌شان پیولی گزینه‌های زیادی برای این بازی دوستانه نداشت، اما به هر حال او توانست اولین آزمون را با پیروزی پشت سر بگذارد و اولین ارزیابی را از تیم جدیدش در آستانه دربی شهر میلان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، داشته باشد.

اینتر با ترکیبی متشکل از هندانوویچ، دآمبروسیو، آندرئولی، میانگه، داویده سانتون، فلیپه ملو، جفری کندوگبیا، جاناتان بیابیانی، گابریل باربوسا، باکایوکو و ایکاردی برابر کیاسو به میدان رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج