اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۳۲۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وقتی تیم ملی دغدغه گلر خوب ندارد

بحران دروازه‌بان مطمئن برای تیم‌ملی ایران زمانی شروع شد که مهدی رحمتی از تیم‌ملی خداحافظی کرد.

وطن امروز: بحران دروازه‌بان مطمئن برای تیم‌ملی ایران زمانی شروع شد که مهدی رحمتی از تیم‌ملی خداحافظی کرد. بعد از خداحافظی عجیب و غریب رحمتی تقریبا هیچ جایگزین مطمئنی برای او در تیم‌ملی وجود نداشت.
شاید هم رحمتی به هوای همین مساله منتظر منت‌کشی‌ کی‌روش بود اما کی‌روش لجباز‌تر از این صحبت‌ها بود و باعث شد این خداحافظی بچگانه رحمتی تبدیل به خداحافظی همیشگی او از تیم‌ملی شود.
به هر صورت تیم‌ملی ایران با یک بحران واقعی روبه‌رو بود. رحمان احمدی و دنیل داوری و حتی علیرضا حقیقی در مقاطعی نشان دادند جایگزین‌‌های مناسبی یا دست‌کم مطمئنی برای سیدمهدی رحمتی نیستند. رحمان احمدی و دنیل داوری خیلی زود از تیم‌ملی کنار گذاشته شدند. علیرضا حقیقی در جام‌جهانی درون دروازه ایران قرار گرفت. در آن زمان شاید بهترین گزینه همان علیرضا حقیقی بود. بازیکنی که در لیگ ایران حضور نداشت و در لیگ‌های دست چندم ‌اروپایی بازی می‌کرد. بعد از جام‌جهانی علیرضا حقیقی هم آرام‌آرام از صحنه کنار رفت و جای خود را به بهترین دروازه‌بان لیگ چهاردهم داد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان موفق حال حاضر باشگاه پرسپولیس بویژه در چند بازی اخیر مقدماتی جام‌جهانی روسیه نشان داد می‌تواند جایگزین خوبی برای سیدمهدی رحمتی باشد اما از بد روزگار با مصدومیت مواجه شد و بازی با سوریه را از دست داد که همین مساله باعث شد بازیکن جوان و مستعد دیگری این بار در تیم‌ملی قرار گیرد. محمدرضا اخباری دروازه‌بان ذخیر سابق و فیکس فعلی باشگاه تراکتورسازی با یک فرصت استثنایی روبه‌رو است.
نخستین بازی رسمی کارآگاه گجت با لباس جدیدش، احتمالا مقابل سوریه خواهد بود. فرصتی خوب برای یک دروازه‌بان جوان در تیم‌ملی ایران که مدت زیادی است با بحران روبه‌رو بوده است. بعد از مدت‌ها جایگزین‌های بهتری برای رحمتی پیدا شده است. شاید به نوعی باید گفت دوره رحمتی، احمدی و حقیقی در تیم‌ملی ایران تمام شده و دیگر کسی دنبال دروازه‌بان‌های سی و چند ساله برای تیم‌ملی ایران نیست، بلکه دوره رقابت بین دروازه‌بان‌های جوان و مستعد بیست و چند ساله برای تیم‌ملی ایران است. بعد از چند بار آزمون و خطا در تیم‌ملی که بیشتر ناشی از کمبود دروازه‌بان مطمئن و خوب در لیگ ایران بود؛ امروز رقابتی جدی بین چند دروازه‌بان مستعد برای سنگربانی تیم‌ملی ایران وجود دارد؛ بیرانوند، اخباری، مکانی، مظاهری و... و به نظر می‌آید در آینده بیرانوند و اخباری ذخیره‌های یکدیگر باشند. البته همه‌چیز به حضور ثابت و احتمالی اخباری در دروازه تیم‌ملی در مقابل سوریه بستگی دارد. اخباری در آستانه یک محک جدی در تیم‌ملی ایران قرار گرفته است. شاید آرام‌آرام باید با بحران دروازه‌بانی در تیم‌ملی خداحافظی کرد و به تماشای رقابت جذاب بازیکنان جوان در تیم‌ملی ایران نشست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      خدا از دهنتون بشنوه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج