adexo3
۴۲۳۴۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هررا: مورینیو به من آزادی عمل بیشتری می دهد

آندر هررا، هافبک اسپانیایی منچستر یونایتد از کار کردن با ژوزه مورینیو خوشحال است. وی به تمجید از مربی منچستریونایتد پرداخت.

وبسایت نود: هررا در مصاحبه با دیلی میل در مورد صحبت هایش با مورینیو اظهار نظر کرد:

در تیم ملی اسپانیا حضور دارم چرا که مورینیو به من فرصت بازی کردن با آزادی عمل را داد و احساس آرامش می کنم. حالا در دفاع بیشتر شرکت می کنم و جلوی چهار مدافع بازی می کنم. وقتی که توپ را از دست می دهیم باید تلاش کنم تات توپربایی کنم. در یونایتد پیشرفت خوبی داشتم و به همین خاطر به تیم ملی رسیدم.

هافبک اسپانیایی همچنین به تمجید از شخصیت مربی پرتغالی پرداخت:

مورینیو خیلی روراست است. هر چیزی که از ذهنش می گذرد را می گوید. به راحتی می گوید که از چه چیزی خوشش می آید یا نمی آید. تیم از شرایط روزمره خود لذت می برد. تمرینات بسیار پرتحرک هستند و توپ در همه تمرین ها نقش دارد. به همین خاطر هرگز حواس بازینان پرت نمی شود. هرگز تمرینات طولانی یا صحبت های طولانی در کار نیست. مورینیو می داند که هر بازیکن چه می خواهد و ۲۰ دقیقه صحبت و پس از آن تمرین کافی است.

هررا در مورد تیم سابق خود، اتلتیک بیلبائو هم صحبت کرد. وی با اشاره به تعصب خاصی که هواداران و بازیکنان بیلبائو نسبت به تیم شهرشان دارند گفت:

هرگز نخواهم توانست جو مشابهی را تجربه کنم. در آن جا معمولا پدر هم تیمی تو دوست نزدیک پدر است و حتی پدرها معمولا با پسرهایشان بازی می کنند. به طور مثال آدوریز و گورپگی از ۱۷ سالگی با هم دوست هستند و حالا که بیش از سی سال سن دارند هم کنار هم بازی می کنند. همه با یکدیگر همدل و همفکر هستند و خانواده بازیکنان شبیه هم هستند. جو رختکن خیلی خاص است و همین باعث می شود که بیلبائو در لحظات سخت قدرتمند تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج