adexo3
۴۲۳۹۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاسخ کوبنده فدراسیون سن مارینو به اظهارات مولر

سن مارینویی‌ها به اظهارات مهاجم تیم ملی آلمان واکنش نشان دادند.

طرفداری: اعتراض توماس مولر خطاب به فیفا در مورد چرایی لزوم برگزاری مسابقه مقابل تیم‌های ملی کشورهایی مثل سن مارینو واکنش مسئولان این تیم را برانگیخت.

به گزارش Goal ، در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه جمعه شب تیم‌های ملی آلمان و سن مارینو مقابل هم به میدان رفتند که در پایان ژرمن‌ها که ابدا کار دشواری نداشتند موفق شدند با هشت گل حریف خود را نقره داغ کنند. بعد از این مسابقه توماس مولر در مصاحبه‌ای خطاب به فیفا ضمن زیر سوال بردن چرایی وجود مسابقه مقابل چنین حریفان ضعیفی با لحنی نامناسب و تا حدی تحقیرآمیز راجع به تیم ملی سن مارینو صحبت کرده بود. ساعاتی پیش سخنگوی فدراسیون فوتبال کشور سن مارینو با انتشار نامه‌ای سرگشاده به اظهارات این مهاجم ملی‌پوش بایرنی واکنش نشان داد. در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

اتفاقا وجود چنین مسابقه‌ای از این جهت ضروری می‌نمود تا ثابت شود تو نمی‌توانی حتی به حریفان ضعیف و بی‌ارزش و غیر‌حرفه‌ای مثل ما گل بزنی. یک دلیل دیگرش آن بود تا به رؤسایت مثل رومنیگه و بکن‌بائر نشان دهیم فوتبال فقط مال آنها نیست بلکه متعلق به همه است؛ متعلق به همه بازیکنان جوانی که پیگیر رؤیاهایشان هستند نه پیگیر چک‌های این‌ها. درست است که شما زیباترین پیراهن‌های آدیداس را بر تن می‌کنید اما هنوز همان ملتی هستید که با صندل جوراب سفید می‌پوشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج