adexo3
۴۲۵۱۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عمران‌زاده: بیرون از فوتبال حقم را پیگیری می‌کنم

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با حکمی از سوی کمیته انضباطی محکوم به پرداخت ۵۰ میلیون تومان به علی‌اصغر مأنوسی‌فر شده است.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده اظهار داشت: امروز بعد از مدت‌ها متوجه شدم نامه‌ای از کمیته انضباطی به باشگاه ارسال شده که من باید به خاطر قراردادم با استقلال در سال ۹۰ مبلغ ۵۰ میلیون تومان به مأنوسی‌فر پرداخت کنم.

وی افزود: تعجب من از این است چطور بعد از ۵ سال تازه برای من حکم صادر کرده‌اند در حالی که اصلاً به کمیته انضباطی دعوت نشدم تا در مورد این قضیه توضیح بدهم. متأسفانه بدون اطلاع من حکمی صادر شده که اصلاً آن را قبول ندارم.

مدافع سال‌های اخیر تیم استقلال تأکید کرد: سال اولی که به این تیم آمدم به مدت ۶ ماه توسط کمیته انضباطی محروم بودم، در آن زمان مأنوسی‌فر در باشگاه استقلال مشاور بین‌الملل بود و البته مدیر برنامه‌های من. در سال دوم قرارداد من با او تمام شده بود و من تعجب می‌کنم کمیته انضباطی چطور وقتی من ۶ ماه محروم بودم و در سال دوم قراردادی با چنین شخصی به عنوان مدیر برنامه‌هایم نداشتم، حکم به پرداخت چنین پولی به وی داده است. جالب است من هنوز بخشی از مطالبات آن سال‌هایم را نگرفته‌ام ولی حالا باید به این آقا غرامت بدهم.

مدافع خونه به خونه مازندران تأکید کرد: در آن زمان با استقلال حدود ۲۳۰ میلیون تومان قرارداد داشتم که اگر ۷ درصد آن را به مدیربرنامه‌ام می‌دادم، چیزی کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌شد، اما حالا با گذشت ۵ سال حکم به پرداخت ۵۰ میلیون تومان داده است، آیا من حق اعتراض ندارم؟

وی ادامه داد: تا آنجا که من می‌دانم مأنوسی‌فر دیگر ایجنت فیفا نیست و وقتی من نتوانم حقم را از کمیته انضباطی بگیرم، مجبورم خارج از فوتبال اقدام کرده و از او به جای دیگری شکایت کنم تا این‌گونه مجبور به پرداخت رقمی که روحم از آن خبر ندارد، نشوم. اتفاقاً در آن سال‌ها سیستم مدیریتی باشگاه در حال تغییر بود و قرار بود شخصی به استقلال بیاید که من اصلاً نمی‌خواستم در کنار او کار کنم، اما به یکباره فتح‌الله زاده مدیرعامل استقلال شد و با او نشستم و بعد از صحبت کردن توافق کردم. ولی حالا تعجب می‌کنم که درحالی که برای سال دوم اصلاً با این شخص به عنوان مدیر برنامه قراردادی نداشتم، کمیته انضباطی من را به پرداخت ۵۰ میلیون تومان محکوم کرده است.

عمران‌زاده در پایان گفت: فقط امیدوارم دوستان در کمیته انضباطی ناراحت نشوند چون این مسئله حق خودم و خانواده‌ام است و نمی‌توانم خیلی راحت بعد از ۵ سال جریمه‌ای را که قبول ندارم، بپردازم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج