adexo3
۴۲۵۳۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پرونده‌ای برای همه ادعاهای فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل پیشین استقلال همچنان با طرح چند ادعا در کنار سکوت نهادهای مربوط، خود را به عنوان مدعی مدیرعاملی استقلال معرفی می‌کند.

وطن امروز: مدیرعامل پیشین استقلال همچنان با طرح چند ادعا در کنار سکوت نهادهای مربوط، خود را به عنوان مدعی مدیرعاملی استقلال معرفی می‌کند. موضوع اصلی برنامه ۹۰ در این هفته به بدهی‌های مدیران استقلال و پرسپولیس و البته دیگر مشکلات این دو باشگاه در گذشته اختصاص یافت. برنامه‌ای که در آن علی فتح‌الله‌زاده با تکرار ادعاهای همیشگی خود با ادبیاتی حق به جانب شاید برنده این جلسه محاکمه غیررسمی بود و البته با بیان این جمله که چرا یک بار برای انتخاب مدیر عامل استقلال مسابقه پیامکی نمی‌گذارید، باز هم اعتماد به نفس بالای خود را به نمایش گذاشت.
مدیریت ۵ ساله استقلال با ضمانت
حیات ورزشی علی فتح‌الله‌زاده بعد از کارنامه خاکستری که با حضوری بیش از ۲ دهه‌‌ای در معادلات استقلال بر جای گذاشته اکنون تنها به چند ادعا وابسته است که بزرگ‌ترین آنها به ادعای مدیریت ۵ ساله استقلال با ضمانتنامه و البته هیات مدیره همراه به شمار می‌رود. سوالی که از شوالیه مدیریت ایران باید پرسید این است که اگر سرمایه بزرگی مانند استقلال بعد از ۵ سال با بدهی‌های میلیاردی و مشکلات زیاد به سمت نابودی برود، حتی سخت‌ترین مجازات و اجرایی کردن ضمانتنامه‌های او نتیجه‌ای برای این باشگاه خواهد داشت؟ فتح‌الله‌زاده که بخوبی می‌داند بحث استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران فراتر از معادلات باشگاهداری است، حیات خود را با این ادعا طولانی‌تر کرده است و البته بسیاری از هواداران که بحث بدهی‌های چند ده میلیاردی برای آنها خبری در کنار همه اخبار روزانه است نیز بی‌میل به این اتفاق نیستند.
برندسازی از نام استقلال و درآمدزایی
مدیرعامل پیشین استقلال معتقد است نام این باشگاه می‌تواند درآمد زیادی ایجاد کند و با همین درآمدها در صورتی که استقلال در اختیار او باشد، این باشگاه روزهای بهتری خواهد داشت. سوالی که در برابر این ادعا مطرح می‌شود این است که علی فتح‌الله‌زاده در نزدیک به ۲ دهه مدیریت روزنامه استقلال که تنها روزنامه رسمی و غیررسمی این باشگاه محسوب می‌شود، به درآمدزایی رسیده یا اگر حمایت‌های دولتی قطع شود روزنامه استقلال نیز که تحت مدیریت او منتشر می‌شود مجبور به تعطیلی است؟ بحث درآمدزایی از یک روزنامه برای انتشار همان روزنامه با برند استقلال نمونه‌ای از هزاران فعالیت فتح‌الله‌زاده در کنار رستوران و نوشابه انرژی‌زا و... است که مدیرعامل آبی‌ها در آن نمره قبولی نمی‌گیرد.
کمپ بی‌سند حجازی، سند افتخار!
فتح‌الله‌زاده کمپ حجازی را یکی از افتخارات دوران مدیریت خود می‌داند که البته اگر سیستم‌های قضایی و شهری درباره این کمپ رفتاری درست داشتند شاید فتح‌الله‌زاده اکنون حتی مسؤولیت ساخت کمپ را نیز بر عهده نمی‌گرفت. کمپ حجازی با گذشت سال‌ها هنوز سند ندارد و اگر دلسوزی مسؤولان زمین شهری و شهرداری نبود پیش از این بارها باید این کمپ بی‌سند تخریب می‌شد؛ کمپی که هنوز آب و برق و گاز ندارد و زمین چمن آن به دلیل زیرساخت‌های بسیار ابتدایی برای برگزاری یک جلسه تمرینی مناسب نیست و تنها در سایه سکوت رسانه‌ها سند افتخاری برای مدیرعاملی مانند فتح‌الله‌زاده به شمار می‌رود.
هزینه زیاد برای رد ادعای فتح‌الله‌زاده

به همه این کارنامه درخشان(!) مدیرعامل مدعی و پیشین استقلال قراردادهای گرانقیمت، بندهای عجیب درباره جدایی بازیکنان و هزاران اتفاق دور از ذهن دیگر را که اضافه کنید، خواهید دید برای حذف چهره‌هایی مانند او که قطعا زیان‌های آنها بیشتر از خدمت‌شان بوده، باشگاه استقلال نیازی به دادن فرصت دوباره به فتح‌الله‌زاده ندارد. او این روزها با طرح ادعاهایی که برای رد آنها هزینه زیادی لازم است در کنار تکیه بر حافظه ضعیف بعضی هواداران خود را مدعی مدیرعاملی استقلال می‌داند؛ اشتباهی که شاید این بار برای آبی‌ها هزینه‌ای جبران‌ناپذیر داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      شما بارها ثابت کردید ضد استقلال هستید ولی به کوری چشم شما حاجی محبوب دل استقلالیاست.پس بهتره تحلیل نکنید و وظیفه خبررسانی خودتون رو انجام بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج