adexo3
۴۲۶۰۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پس از شکست برابر تراکتورسازی

رضایی: کمک داور متوجه گل ما نشد

سرمربی تیم برق جدید شیراز از قضاوت بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: وحید رضایی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل تیم تراکتورسازی تبریز در چارچوب مسابقات جام حذفی در نشست خبری گفت: به مجموعه باشگاه تراکتورسازی و امیرقلعه نویی تبریک می‌گویم که چنین تیم قدرتمندی را ساخته‌اند گفته بودم که بازی سختی در پیش داریم. چون بازی مقابل تراکتورسازی تبریز بسیار مشکل است.

وی افزود: این بازی را خوب شروع و موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کردیم. گلی که خوردیم ناشی از اشتباه داور بود. پس از آن شرایط خوبی داشتیم و به خوبی مسابقه را کنترل کردیم اما روی یک ضدحمله گل دوم را نیز دریافت کردیم. در لحظات پایانی موقعیت خوب گلزنی نیز داشتیم اما داور موقعیت‌های زیادی از ما گرفت.

سرمربی تیم برق جدید شیراز تصریح کرد: از بازیکنانم خیلی راضی هستم. هدف ما در این مسابقات کسب تجربه بود و امیدوارم از این تجربیات استفاده کنیم و به لیگ دست یک برسیم. فکر می‌کنم توپی که به تیر دروازه حریف خورد سپس وارد دروازه شد کمک داور مسابقه باید آن را می‌دید که متوجه این گل نشد.

رضایی با بیان اینکه این تیم بازیکنان جوان زیادی دارد که باید به آنها اهمیت داده شود، اظهار داشت: پتانسیل خوبی در شهر شیراز داریم که می‌توانیم از‌آن استفاده کنیم و به فوتبال استان کمک کنیم. امروز سه بازیکن را در اختیار نداشتیم یک بازیکن متولد 77 در تیم ما بود که در آینده از او بیشتر خواهید شنید.

وی گفت: امیدوارم بازیکنان خوبی در تیم ما پرورش یابند. سال گذشته با تیم برق شیراز صعود کردیم اما حمایتی از ما نشد تا تیم به بخش دیگری واگذار شود. این حمایت نکردن‌ها باعث می‌شود که خستگی در تنمان بماند. پیش از این دیدار مدیر ورزش و جوانان استان با بازیکنان ما صحبت کرد تا تیم را جمع و جور کردیم و جلوی تیم تراکتورسازی فوتبال خوبی بازی کردیم.

سرمربی تیم در پاسخ به این سوال که مشکل فوتبال شیراز چیست که اکنون تیمی در لیگ برتر ندارد، تصریح کرد: در استان ما حداقل امکانات و سخت افزارها وجود دارد. ما زمین خوب و حمایت مالی نداریم. کارخانه‌ها و شرکت‌های استان از فوتبال حمایت نمی‌کنند و شهردار شیراز نیز توجهی به فوتبال ندارد.

رضایی افزود: این درحالی است که شهرداری تبریز کمک زیادی به فوتبال می کند. شما باشگاه شهرداری تبریز دارید که باعث می‌شود فوتبال تبریز رونق داشته باشد. زمانی بود که دو تیم شیرازی در لیگ برتر بود و تراکتورسازی نیز در دسته اول بازی می‌کرد اما الان اوضاع برعکس شده است و کسی از ما حمایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم و همه از ما حمایت کنند. تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد که بازی کردن در مقابل آنها بسیار سخت است. پیش بینی چنین بازی می‌کردیم که با دو گل شکست خوردیم. اگر پیش بینی نمی‌کردیم گل‌های بیشتری دریافت می‌کردیم. در حال حاضر خیلی از جوانان استان بی انگیزه شده‌اند. همین تیم تراکتورسازی 4-5 بازیکن شیرازی دارد. داریوش شجاعیان دو سال پیش در بهمن شیراز بازی می‌کرد. باید همه دست به دست هم دهند تا فوتبال در استان به حالت گذشته درآید. حیف است که جوانان استان فارس انگیزه‌ای برای فوتبال بازی کردن نداشته باشند.

سرمربی برق جدید شیراز عنوان کرد: تیم ما دو سال است که تشکیل شده است و مدیرعامل باشگاه به تنهایی تیم را می‌چرخاند. شاید کل هزینه باشگاه‌ ما به اندازه قرارداد یکی از بازیکنان تراکتورسازی باشد و خیلی از بازیکنان ما نیز تاکنون دریافتی نداشته‌اند. ما به عشق اینکه فوتبال در شهر شیراز به حالت گذشته بازگردد کار می‌کنیم. شما باید به شهر تبریز و این مردم باتعصبی که دارید افتخار کنید. این هواداران نعمت بزرگی برای شهر شما به حساب می‌آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج