اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۷۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مونتلا: دربی جذاب و هیجان انگیزی را شاهد بودیم

مونتلا از عملکرد تیمش مقابل اینتر راضی است.

وبسایت نود: میلان در لحظات پایانی دربی دلا مدونینا، پیروزی را از دست داد و به تساوی رضایت داد، مونتلا سرمربی روسونری ها در پایان مسابقه با رقیب همشهری، ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش، از بابت از دست دادن پیروزی ناراحتی خود را عنوان کرد:

سیلویو برلوسکونی از نتیجه نهایی متاسف بود، اما در هر حال بازیکنان تیم را تشویق کرد. بابت نتیجه متاسف هستم، اما می توانیم به خانه برویم و راحت استراحت کنیم، چرا که بازیکنان نمایش خیلی خوبی را ارائه کردند و روحیه تیم عالی بود. اینتر روی ضربه آزاد در آخرین لحظات به گل رسید تا یک دربی هیجان انگیز رقم بخورد. شب فوق العاده ای بود، می خواهم نیمه پر لیوان را ببینم.

در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردم و تیم برتر میدان بودیم، اما اینتر روی دو اتفاق به گل رسید و بازی را مساوی کرد. شاید اینتر مستحق شکست نبود، اما اگر میلان می برد، کسی نمی توانست بگوید شایسته پیروزی نبودیم.

از بازیکنان چیزهای زیادی در زمین بازی خواستیم و آن ها از پس کار برآمدند، با تمرکز بالایی در زمین حاضر شدند و وقتی اینتر با گلزنی در دقیقه ۹۵، طوری خوشحالی می کند که گویی بازی را برده است، به نظر می رساند که این تیم برای قهرمانی بسته شده و باید به آن افتخار کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج