۴۳۰۲۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ذوالفقاری: پیروزی مقابل صبا خیلی با ارزش بود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: کسب پیروزی برای صبا برایمان خیلی با ارزش بود و توانستیم به صدر جدول برسیم.

خبرگزاری فارس: ایوب ذوالفقاری در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل صبای قم در هفته یازدهم لیگ برتر، گفت: بازی با صبا بعد از تعطیلات لیگ برتر برگزار می‌شد. خوشبختانه با تمرینات خوبی که بازیکنان در این مدت برگزار کردند در بازی دیروز آماده و سرحال بودند و توانستند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند. صبا بعد از بازی خوبی که مقابل استقلال طی ۱۲۰ دقیقه انجام داد به مصاف ما آمد آنها بسیار با انگیزه بودند و می‌خواستند حذف در جام حذفی را فراموش کنند.

وی افزود: در نیمه اول توپ‌های ما به گل تبدیل شد. در نیمه دوم توانستیم به موقع گل اول را بزنیم و مدتی بعد برای دومین بار هم دروازه حریف را باز کردیم. در ادامه بازی صبا یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و کمی تیم ما را تحت فشار گذاشت خوشبختانه توانستیم در این مسابقه هر ۳ امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول برویم. این برد برایمان خیلی با ارزش بود. با وجود داشتن ۵ بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم نفرات جایگزین عملکرد خوبی ارائه دادند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی، اظهار داشت:‌ در مورد اینکه چرا در ورزشگاه اختصاصی بازی کردیم و در زمین یادگار به میدان نرفتیم سرمربی تیم در نشست خبری توضیحات کاملی ارائه داد و نیازی به صحبت بیشتر در این مورد نداریم.

ذوالفقاری در مورد اینکه در بخشی از بازی کرار جاسم به تصمیمات داور اعتراض کرد،‌گفت: مشکل خاصی نبود این اتفاقات در جریان بازی رخ می‌دهد. کرار امسال شرایط بسیار خوبی داشته و در فضایی بدور از حاشیه کارش را به بهترین شکل دنبال کرده است.

وی در مورد دیدار هفته اینده تراکتورسازی به پدیده و اینکه تیمش مقابل پدیده شکست‌های زیادی متحمل شده است، عنوان کرد: به هر حال در مسابقات قبلی دو تیم موقعیت‌ها برای پدیده جور شد و این تیم توانست از آنها استفاده کند. امیدوارم در این بازی شرایط به سود ما باشد و بتوانیم با عملکرد خوبی که ارائه می‌دهیم حریف را از پیش رو برداریم. ۱۱ بازیکن تراکتورسازی که در میدان حاضر می شوند سرشار از انگیزه هستند. بازی با پدیده برایمان اهمیت دارد و می‌خواهیم در این بازی برنده شویم.پدیده مقابل ماشین‌سازی هم عملکرد خوبی ارائه کرد و توانست به پیروزی برسد.

ذوالفقاری در مورد اینکه آیا سرما تمرینات تیمش را با مشکل روبرو نکرده است، گفت: خیر ما کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم به هرحال هوا بسیار سرد است اما در این شرایط کار را پیش می‌بریم. امروز هم از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تمریناتمان را دنبال می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان، خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه بابت فراهم کردن امکانات لازم برای تیم تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از هواداران به خاطر حمایت‌های همه جانبه‌ای که از تیم دارند تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج