اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۰۵۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عراقی زاده: بازیکن حفاری باید جریمه شود

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان معتقد است جاوید حرکت غیرورزشی انجام نداده است و نباید جریمه شود.

خبرگزاری تسنیم: محمدحسین عراقی‌زاده درباره حکم باشگاه گیتی‌پسند مبنی بر محرومیت هشت جلسه‌ای عابدین و دو جلسه‌ای مدیر اجرایی باشگاه، اظهار داشت: به صراحت، تخلفات اعضای متخلف تیم خود را اعلام می‌کنیم، اما برخی می‌گویند که مهدی جاوید هم باید محروم شود. او حرکت غیرورزشی انجام نداد که ما بخواهیم با او برخورد کنیم یا فدراسیون او را جریمه کند. جاوید پس از گلزنی به سمت تماشاگران رفت و به کسی هم توهین نکرد، در حالی که بازیکن حفاری در اواخر بازی به هوادار تیم ما لگد زد و او باید جریمه شود.

وی افزود: تیم ما پس از ۱۲ بازی، باختی تجربه نکرده و با ۳۲ امتیاز، صدرنشین لیگ برتر است. نیازی به حاشیه‌سازی نداریم و حاشیه هم ایجاد نمی‌کنیم. تلاش برای محروم کردن بقیه بازیکنان ما، شیطنت عده‌ای است که دوست ندارند گیتی‌پسند نتیجه بگیرد. امیدوارم اعضای سازمان لیگ تصمیم درستی در این رابطه بگیرند.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه حرکت علی عابدین عمدی بوده، عنوان کرد: این اتفاق در یک لحظه رخ داد. اگر سرمربی تیم می‌خواست به عابدین بگوید دروازه را نجات بده، دروازه تیم در میان صحبت‌هایشان باز شده بود. عابدین گفت که یک لحظه از خود بی‌خود شدم و الآن هم پشیمانم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باختی نداشتین ؟ صدر نشین هستی؟ تو دیگه کی هستی. چطور روت میشه این حرفو بزنی . چه با افتخار هم میگه . اخه باخت از این بدتر . والا اینجور کارا و حرف زدنا حتی تو بازی بانوان هم نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج