adexo3
۴۳۰۷۸۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت منصوریان خالی شد

تیم علیرضا منصوریان نگذاشت امیدواری هواداران استقلال خیلی طول بکشد.

روزنامه شهروند: تیم علیرضا منصوریان نگذاشت امیدواری هواداران استقلال خیلی طول بکشد. استقلالی که با‌هزار امید و آرزو بسته شد و با وعده‌های خوش آب‌ورنگ پا به لیگ برتر گذاشت، مثل استخوان لای زخمی شده که نه می‌شود به حال خود رهایش کرد و نه می‌توان به راحتی درمانش کرد. چراغ خطر برای کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال روشن شده و اولتیماتوم‌ها جدی‌تر از همیشه شده‌اند.

وعده منصوریان عملی می‌شود؟

علیرضا منصوریان پیش هواداران استقلال جایگاه منحصر به فردی دارد. شاید همین جایگاه و رابطه خوبی که با لیدرها و تماشاگران دارد، باعث شده که او تا هفته یازدهم با وجود کسب نتایج ضعیف هنوز شعار «حیا کن، رها کن» را نشنود. او هفته‌هاست که به استقلالی‌ها وعده می‌دهد به‌زودی تیم محبوبشان را در شرایط ایده‌آل خواهند دید اما تا الان که هفته یازدهم لیگ تمام شده، هنوز وعده‌های سرمربی جوان استقلال عملی نشده است. تیم منصوریان علاوه بر این‌که خوب بازی نمی‌کند، در نتیجه‌گیری هم ضعیف است و در ١١ هفته سپری شده از لیگ تنها ٣ برد به‌دست آورده است. برای استقلالی‌ها ناامید‌کننده است که تیمشان در ورزشگاه آزادی با دو گل از گسترش ته جدولی جلو باشد اما بازی را از دست بدهد و یک امتیاز به‌دست بیاورد.

قطع امید از لیگ

چند هفته پیش منصوریان وعده داد استقلال تا هفته نوزدهم استقلال یکی از دو تیم بالا نشین جدول خواهد بود. ادعایی که خیلی زود ثابت شد فقط در حد یک ادعا است و نمی‌تواند رنگ حقیقت به خودش بگیرد. مساوی با گسترش‌فولاد، استقلال را به رده ششم لیگ فرستاد و فاصله این تیم با صدر جدول را به عدد ٨ رساند. با این شرایط وعده منصوریان حتی از لحاظ ریاضی هم عملی نیست و مهم‌تر از همه این‌که تیم او چنین پتانسیلی را نشان نداده که بخواهد به جمع صدرنشینان بپیوندد. شرایط استقلال به گونه‌ای است که با ادامه این وضع هواداران این تیم از لیگ قطع امید می‌کنند و دل به جام حذفی می‌بندند. جایی که تراکتورسازی و ذوب آهن هم رقیبان سرسختی هستند و بعید است به استقلال اجازه دهند به این سادگی‌ها قهرمان شود.

نارضایتی هیأت مدیره

حسن زمانی، عضو هیأت‌مدیره استقلال که معمولاً با صراحت از مجموعه‌اش انتقاد می‌کند، در اعتراض به بازی ضعیف استقلال مقابل گسترش، تراکتورسازی را مثال زد: «از این تساوی راضی نیستم. منصوریان باید از دقیقه ۷۵ به بعد بازی را مدیریت می‌کرد تا استقلال پیروز از میدان خارج شود. درست مثل کاری که قلعه نوعی در تراکتور انجام داد. در یک مسابقه فوتبال از دقیقه ۷۵ به بعد هر نتیجه‌ای رقم بخورد مستقیماً مربوط به تصمیمات سرمربی است؛ چه تیم ببرد و چه ببازد. اشتباهی که از استقلال سر زد، در حد این تیم بزرگ نبود. وقتی شما نمی‌توانید دو گل خود را حفظ کنید، این کارتان را در ادامه لیگ دشوار می‌کند. منصوریان باید این مشکل را حل کند چون این نقطه ضعف به او برمی گردد.» همزمان با این انتقاد تند زمانی از منصوریان، افتخاری هم اظهار امیدواری کرده که وعده‌های منصوریان عملی شود. با این شرایط به نظر می‌رسد جایگاه سرمربی استقلال کمی سست شده و او باید به صورت جدی به فکرترمیم نقاط ضعف تیمش باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا یکی توهیئت مدیره نیست این دارو دسته دلال وهیچی بلد منصوریان‌،از تیم بندازه بیرون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج