adexo3
۴۳۱۰۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی حفاری: ما نبردیم اما گیتی‌پسند باخت

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز معتقد است عدالت در حکم کمیته انضباطی درخصوص دیدار حفاری - مس سونگون رعایت نشده است.

خبرگزاری تسنیم: کیاوش علاسوند درباره دیدار این تیم مقابل گیتی‌پسند که به تساوی ۶ - ۶ انجامید، اظهار داشت: گیتی‌پسند تیم بزرگی است. این تیم یک نیمه برنده شد و یک نیمه هم ما خیلی خوب بودیم و توانستیم بر جریان بازی سوار شویم و تاکتیک خود را به آنها تحمیل کنیم. زمانی که شرایط مسابقه کاملاً ایده‌آل بود، بازی در اختیار ما بود، اما زمانی که بازی از شرایط عادی خارج شد بخصوص در یک دقیقه پایانی، گیتی‌پسند برنده بازی بود، چون بازیکنان باتجربه‌ای داشت. ما این بازی را نبردیم اما گیتی‌پسند بازی را باخت.

وی در خصوص حواشی این دیدار گفت: درگیری بازیکنان در زمین، امری طبیعی است اما ورود تماشاگران و برخورد زشت و زننده شمس، مسئول اجرایی گیتی‌پسند که سرپرست، پزشک و بازیکن تیم ما را مورد نوازش قرار داد، غیرطبیعی بود. علیرضا رفیعی از ناحیه چشم آسیب دید و شهاب طالبی که نمی‌دانم چه چیزی به سرش خورده است، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.

سرمربی تیم ملی حفاری در خصوص داوری دیدار با گیتی‌پسند، با بیان اینکه داوری در نتیجه این دیدار تأثیرگذار بود،‌ عنوان کرد: در صحنه گل نخست گیتی‌پسند، روی دروازه‌بان ما خطا رخ داد، چون توپ در دستان او بود و بازیکن حریف، توپ را از دستان او بیرون آورد. داور می‌توانست دو پنالتی نقطه اول برای ما بگیرد که نگرفت. البته این اشتباهات طبیعی بود، چون داور هم تحت تأثیر جو سالن قرار گرفته بود. با احترامی که برای داور قائلم، اما داوری در این دیدار روی نتیجه بازی تأثیر داشت.

علاسوند درخصوص محرومیت عابدین و شمس از سوی باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به اینکه به روح فوتسال و ورزش آسیب وارد شده است،‌ خاطرنشان کرد: علی عابدین این کار را انجام نداده، بلکه باشگاه گیتی‌پسند این کار را انجام داده است. اگر برخورد مناسبی با باشگاه گیتی‌پسند صورت نگیرد، بدعت بدی در فوتسال ایجاد خواهد شد. متأسفانه پس از این حرکت، تلویزیون بارها این صحنه را پخش کرد و به نظر می‌رسد بی‌ارزشی‌ها، امروز تبدیل به ارزش شده است. پس از این حرکت، تماشاگران، عابدین را تشویق کردند و نام او را صدا زدند. امروز باید جلوی این موضوع گرفته شود تا در مسابقات ملی چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی افزود: اگر رأی کمیته انضباطی قاطع نباشد، سایر تیم‌ها چند بازیکن امید خود را نزدیک دروازه می‌گذارند تا این کار را تکرار کنند و فوقش، چند جلسه هم محروم می‌شود. با این حوادث آیا چیزی از اعتبار لیگ فوتسال ما که لیگ پنجم دنیاست،‌ باقی می‌ماند؟ اگر کمیته انضباطی برخورد لازم را صورت ندهد و مسئولان نتوانند به خوبی این موضوع را مدیریت کنند، من هم از بازی‌های بعد،‌ چند بازیکن امید را نزدیک دروازه قرار می‌دهم تا توپ را از دروازه بیرون بکشند، چون مدیران از ما نتیجه می‌خواهند. این اولین بار بود که چنین کاری در فوتسال ما رخ می‌دهد. اگر مسئولان می‌خواهند،‌ به ما امتیاز ندهند؛ اما باید از گیتی‌پسند امتیاز را بگیرند.

سرمربی حفاری اهواز در خصوص احکام کمیته انضباطی در خصوص حوادث بازی حفاری - مس سونگون گفت: در اینکه اعضای تیم ما مقابل مس، مقصر بودند شکی نیست و ما هم تابع قوانین هستیم، اما این رأی خیلی سنگین است. همین علی عابدین که وارد زمین شد، طبق قانون چهار جلسه محروم می‌شود و با اخراجش می‌شود پنج جلسه،‌ توکلی بخاطر اعتراض و سعید نمازی بخاطر یک خطا سه جلسه محروم شده‌اند. حسین سلطانی فقط و فقط بخاطر یک اعتراض سه جلسه محروم شده است،‌ درحالی که به کسی هم توهین نکرد. ما حکم کمیته انضباطی را می‌پذیریم و به آن گردن می‌نهیم، اما عدالتی در آن رعایت نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج