۴۳۱۲۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یادداشت سرمربی تیم ملی برای حسین طیبی

حسین طیبی هنوز هم بازیکن جوانی محسوب می‌شود اما این بازیکن مشهدی در همان دوران شروع فوتبالش در کم‌سن و سالی نشان می‌داد که آینده بسیار درخشانی دارد.

وبسایت نود: در همین شروع یادداشت تا یادم نرفته باید بگویم دست تمام مربیان بومی حسین که برای او زحمت کشیده‌اند، درد نکند به‌ویژه شاندیزی، مربی بازیکن‌ساز و استعدادیاب فوتسال خراسان که نقش مهمی در پرورش این بازیکن تکنیکی و ریزنقش داشت. حالا هم حسین طیبی در یکی از بهترین تیم‌های فوتسال دنیا حضور دارد و به قولی لژیونر فوتسال ایران محسوب می‌شود.

طیبی در گذشته هم یکی دو سالی در فوتسال روسیه مشغول به بازی بود و همان تجربه کمک خوبی به او کرد تا این‌بار مسئولان تیم غیرت قزاقستان او را برای بازی به تیم خودشان ببرند. همان‌طور که می‌دانید غیرت قزاقستان یکی از پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی در قاره اروپا محسوب می‌شود و قطعا حسین طیبی در این تیم به سطح بهتری از آمادگی و تکامل فوتبالش می‌رسد. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا نسل جدید بازیکنان فوتسال ایران هم می‌توانند به تیم‌های مطرح فوتسال دنیا ترانسفر شوند؟

در جواب باید به تیم‌ملی فوتسال ایران بپردازیم که در حقیقت ویترین فوتسال ملی ایران است. هروقت تیم‌ملی فوتسال به نتایج خوبی دست پیدا کند و در مسابقات مهم و مختلفی در سطح قاره و دنیا حضور داشته باشد و درنهایت پویایی و تحرک مثبتی در تیم وجود داشته باشد، می‌توان امیدوار بود که تیم‌های باشگاهی معتبر دنیا نگاه ویژه‌ای به فوتسالیست‌های ایرانی داشته باشند.

محمد ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی فوتسال ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج