adexo3
۴۳۱۵۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره آلمانی زیر ذره‌ بین سانتوس

تیم فوتبال سانتوس برزیل از علاقه خود به جذب ستاره آلمانی منچستریونایتد پرده برداشت.

خبرگزاری فارس: باستین شواین اشتایگر با آمدن مورینیو جایگاه خود را در تیم منچستریونایتد از دست داده است. این ستاره آلمانی در این فصل حتی برای یک بازی هم به میدان نرفت و حتی از لیست ذخیره‌های یونایتد نیز کنار گذاشته شد.

این رفتار مربی پرتغالی با وی باعث شد تا مطبوعات از خروج وی در ژانویه (زمستان) سخن بگویند. در این زمان باشگاه‌های زیادی به این هافبک پیشنهاد داده اما باستین هیچکدام را نپذیرفت و اظهار داشت: می‌خواهم برای جایگاهم در اولدترافورد بجنگم.

پس از آشتی پپ با یحیی توره که شرایطی نزدیک به درگیری ژوزه و شواینی داشت عده از بازگشت وی به ترکیب اصلی نیز سخن می‌گویند.

جدال این ۲ فرد در طی زمان کم‌رنگ شده و این هافبک پس از کش و قوس‌های فراوان توانست یک ماه پیش در تمرینات حضور پیدا کند. با این حال صبح امروز سانتوس برزیل از علاقه خود برای خرید شواین اشتایگر در زمستان خبر داده است.

دورویال جونیور، مربی این تیم تصریح کرد: باید سعی کنیم نام‌های بزرگ فوتبال را به کشورمان آوریم. اگر هم غیرممکن است حداقل سعی خود را کرده باشیم. ما در مورد بازیکنان زیادی صحبت کردیم که اشتایگر نیز در بین آنها بود.

وی ادامه داد: بازیکنی در سطح وی بدون شک سطح فوتبال ما را نیز بالا خواهد برد. البته بازیکن نیز باید با هدف و اشتیاقی متقابل به سمت ما بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج