۴۳۱۶۳۶
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کاشانی: فرهنگ طارمی در حد پرسپولیس نیست

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در رابطه با احضار طارمی به کمیته انضباطی این باشگاه ارائه داد و تاکید کرد که طارمی رفتاری دارد که در حد و اندازه های پرسپولیس نیست.

خبرگزاری مهر: مهدی طارمی که در دیدار برابر پیکان نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و موقعیت های گلزنی را خراب کرد روز شنبه به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد و برانکو هم اعلام کرد که نمی‌تواند علت این مساله را بیان کند زیرا این موضوع درون خانوادگی است.

جعفر کاشانی در رابطه با دلایل احضار طارمی به کمیته انضباطی باشگاه گفت: طارمی یک جوان فوتبالیست است که رفتارش طبق فرهنگ خودش است و این فرهنگ در شان و اندازه بازیکن پرسپولیس نیست.

وی افزود: در پرسپولیس قهرمانان بزرگی حضور داشتند و طارمی باید درک کند که جای چه کسانی دارد در پرسپولیس بازی می‌کند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: طارمی جوان است و وقتی می‌داند کار اشتباهی را انجام می‌دهد، اظهار ندامت می‌کند اما رفتار او در متاسفانه در حد فرهنگش است که این فرهنگ در حد و اندازه و شخصیت تیم بزرگی مانند پرسپولیس نیست. بازیکن پرسپولیس باید روی رفتارش آگاهی داشته باشد.

کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس باید زیر ساخت داشته باشد و نباید اینطور باشد که هر کس از راه برسد پیراهن این تیم بزرگ را بپوشد. هیچ وقت بازیکن نادانی در پرسپولیس نبوده و همه بازیکنان از قهرمانان و الگوها هستند پس رفتار آنها نیز باید در شان یک باشگاه باشد.

وی اظهار کرد: با طارمی صحبت هایی انجام شد و اونیز اظهار ندامت کرد اما این بازیکنان در مجموع باید در جریان فرهنگ بزرگ پرسپولیس قرار بگیرند.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا احضار طارمی به اتفاقات شب قبل از بازی نفت آبادان و قهر طارمی از طاهری مربوط می‌شود، تصریح کرد: طاهری برای تمام بازیکنان پرسپولیس مانند پدر می‌ماند و طارمی اصلا در حدی نیست که بخواهد در کاری با طاهری مخالفت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسه بابا تو هم فقط بلدی شعار بدی اصلا نقشت تو هیئت مدیره چیه فکر کردی اینجا کلاس ادبیاته یا کلاس فرهنگ وتمدن؟؟بازیکن خوب بازی نمیکنه بهش میگه برو کتاب بخون خیلی باحالی امیدوارم زودتر از هیئت مدیره بری تا یکی مثل هدایتی بیاد تا سودی برای پرسپولیس داشته باشه

    • بدون نام

      آقای کاشانی درست که شما مدتی در پرسپولیس بازی کرده و بازیکن این تیم بوده‌اید ولی حق ندارید به کسی و فرهنگ کسی توهین نمایید. طارمی فرزند پرسپولیس است و از فرهنگ و تربیت و آلایی برخوردار است. آقای کاشانی حرمت موی سپید شما واجب ولی حق ندارید به فرهنگ طارمی اهانت کنید ما همشهری های آقا مهدی به بوشهری بودن خود می بالیم و بارها فرهنگ والای خود را ثابت نموده‌ایم و پرسپولیس را دوست داریم. آقای کاشانی لطفا مراقب حرف زدن های خود باشید و ما پرسپولیسی های بوشهر که تعدادشون هم بسیار زیاد است آزرده خاطر نکنید. درود بر پرسپولیس وطارمی فرزند پرسپولیس

    • امین

      هرجور آدم ندید بدیدی رو میارن تو تیمای بزرگ تهرانی نتیجه ش همین میشه دیگه

    • علی

      طارمی یک جنوبی با فرهنگ و محجوبه و بین همه ی پرسپولیسیا محبوب، از نظر فنی هم بازیکن بسیار خوبیه، طارمی موفق باشی انشالله و هفته های بعد گلهای بیشتری بزنی ...

    • رومز

      منم بانظر 15:48موافقم ازخطه شهید پرور خوزستان، به عمل کار برآید به سخنرانی نیست،

    • هیس

      یه کلاس فرهنگ پیش شیث و نصرتی ببرش

    • اکبر

      گمون کنم کلاس پهلومجتبی محرمی بره بهتراست

    • mohana

      ...
      طارمی یکی از با فرهنگ ترین بازیکناي لیگ ایرانه
      یه بازیکن محبوب و محجوبه
      بی فرهنگ بازیکنای استقلالن یکی مث حسین حسینی و یعقوب کریمی هستن که بین بازیکناي پرسپولیس و استقلال جنگ درست می کنن!
      به جای این حرفا برو از بازیکنای تیمت حمایت کن یا اگه نمی تونی حمایت کنی هیچی نگو لطفا طارمی داره کار خودشو میکنه و مطمئن باشید زود به روزاي اوجش برمی گرده

    • حق تلخه

      اقای بله تیم به این بزرگی جاادم بزرگ بایت باشه بافرهنگ با کلاس

    • پیرمرد پرسپولیسی

      ماهواداران کهنه کار پرسپولیسی سخن استادکاشانی را بدرستی درک کرده ومی دانیم که وی پرورش یافته مکتب شاهینی ست که اخلاق وتحصیلات وزندگی سالم بر تر از ابعاد فنی بوده است ،بعد فنی ممکن است بمرور دچار افت گردد وبازیکن تمرکزش را از دست بدهد وحتی منجر به پایان کوتاه عمرفوتبالی ونا موفق فردبیانجامد،قطعاًسخن جناب کاشانی از سر دلسوزی وپدرانه بوده است وباحجب وحیا ومتانت وادب ونزاکتی که در مهدی سراغ داریم وخونگرمی وسرزندگی خاصی که از ویژگی های جنوبی های مهربان است ،این عدم تمرکز وبد شانسی های یکی دوهفته اخیر را جبران می کند ومی شود همان مهدی اقای گل دوست داشتنی که هواداران در ذهن خود دارند .مشروط بر انکه زندگی سالمش را مانند بزرگانی چون دایی ،رجب زاده و....ادامه داده وسالهای سال ماندگارگردد وبه اسطوره مبدل گردد. انشاالله ،یاحق

    • bi nam

      مدیر چاپ کنیاااا
      mohanaجان شما اگه میخوای صحبت کنی توهین نکن به بقیه اشخاص نمیگم اشتباه میکنی ولی مواظب باش داری به کیا توهین میکنی.

    • پرسپولیس سرور استقلاله

      طارمی بازیکن بسیار خوبی

    • کوروش تنگستانی

      کاشانی ، این را بدان که با توهین به دیگران بزرگ نخواهی شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج