۴۳۴۳۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: با تیمی در حد قهرمانی، فاصله زیادی داریم

تیم فوتبال بارسلونا در حالی که ۶ امتیاز از رقیب دیرینه خود عقب افتاده بود، بهترین فرصت برای کسب امتیاز را از دست داد و در خانه مقابل رئال مادرید متوقف شد.

وبسایت نود: لوئیز انریکه، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از بازی در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. وی اذعان داشت:

دلیل این نتیجه واضح است. وقتی با تیمی در سطح رئال بازی می کنید، هر اشتباه می تواند منجر به گل شود. درست مثل این بازی که با یک لغزش در ثانیه های پایانی از مدافع پیشتاخته آن ها گل خوردیم. دو تیم خوب، پرتلاش و دونده را در زمین دیدم. در نیمه اول شتاب زدگی و استرس بر بازی تاثیر گذاشته بود اما با شروع نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و به گل هم رسیدیم. نیمار و مسی می توانستند کار را تمام کنند. موقعیت هایی که از دست دادیم برایمان گران تمام شد. عدالت همیشه در فوتبال رعایت نمی شود. فوتبال بی رحم است. در دقایق پایانی می خواستیم نتیجه را حفظ کنیم. در طول بازی رئال با فشار کمتری بازی می کرد چرا که ۶ امتیاز برتری نسبت به ما داشت. برتر که توانست آن را حفظ کند. با این حال هیچ چیز تمام نشده است و لیگ راه طولانی در پیش دارد. از تیمی که باید باشیم فاصله زیادی داریم. باید پیشرفت کنیم و مشکلاتمان را حل کنیم. اما فکر می کنم در این بازی سزاوار پیروزی بودیم.

وی افزود:

نباید امتیازات خانگی را به این سادگی از دست بدهیم. باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. فکر می کنم فصل گذشته نیز این اشتباهات را اناجم دادیم و از دست دادن امتیازات حساس برای ما گران تمام شد. به بازیکنانم گفته بودم که خطا نکنند و به این تیم فرصت ایستگاهی ندهند اما دستور دادن از کنار زمین به مراتب آسان تر از اجرای آن در جریان بازی است. گاهی اوقات شرایط بازی جور دیگری رقم می خورد. نباید همه چیز را گردن آردا انداخت. من خودم تجربه این بازی را دارم و می دانم چقدر کنترل انرژی در آن سخت است.

انریکه در خصوص بازگشت اینیستا نیز گفت:

بازگشت بازیکن بزرگی مثل اینیستا همیشه لذت بخش است. ورود او به میدان روند بازی را برای ما عوض کرد و دیدید که او چه تاثیری می تواند بر بازی بگذارد. او بازیکنی متفاوت با کلاس جهانی است. از بازگشتش خوشحالم. در تمام زمینه ها نیاز به پیشرفت داریم. دفاع، مالکیت توپ، خلق موقعیت و ... باید روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. مشخص است که فاصله زیادی با تیمی که در حد یک قهرمان باشد داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج