۴۳۴۴۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مخیتاریان: کلوپ، آرامش مرا گرفته بود

هافبک این فصل منچستر یونایتد انگلیس فاش کرد در دومین فصل حضورش در دورتموند، به خاطر تصمیمات یورگن کلوپ شب های بسیار سختی را پشت سر می گذاشت.

وبسایت نود: هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی به عنوان جایگزین ماریو گوتسه که در آن فصل به بایرن مونیخ نقل مکان کرد، با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون پوند به بورسیا دورتموند پیوست. وی در دومین فصل حضورش در دورتموند تنها سه گل به ثمر رساند و این تیم در مقاطعی از فصل برای سقوط نکردن به دسته پائین تر می جنگید. این در حالیست که مخیتاریان در اولین فصل حضور در جمع زردپوشان ۹ گل زد و ۱۰ پاس گل هم داد.

هنریک مخیتاریان که در این فصل به منچستر یونایتد رفته و زیر نظر ژوزه مورینیو بازی می کند، فاش کرد که عملکرد بد دورتموند در آخرین سال حضور یورگن کلوپ به لحاظ روحی بسیار برایش آزار دهنده بود. The Player's Tribun e گزارشی از صحبت های این هافبک ارمنستانی منتشر کرد. وی درباره شرایط دورتموند در آن فصل گفت:

دوره بسیار سختی برای من بود. فصل اول حضورم در بورسیا دورتموند خوب بود اما فصل دوم فاجعه بود، نه تنها برای من بلکه برای کل باشگاه. بازی های زیادی را شکست خوردیم، و احساس می کردم که هیچ بخت و اقبالی ندارم. نه در گلزنی موفق بودم و نه در دادن پاس گل و موقعیت سازی برای سایر بازیکنان که این مسئله خیلی مرا آزار می داد. من در ازای قرارداد سنگینی به دورتموند رفته بودم، و فشار زیادی روی من بود. شب های بسیار سختی را در تنهایی خودم در آپارتمانم می گذراندم و فقط فکر می کردم و فکر می کردم. اصلاً دوست نداشتم بیرون از خانه بروم، حتی برای خوردن شام.

هافبک ۲۷ ساله ارمنستانی در دو فصل بعدی، زیر نظر توماس توخل بار دیگر احیا شد و با بازی های خوبی که در ترکیب زنبورها انجام داد، توانست رضایت توماس توخل را به دست آورد و همین مسئله بار دیگر شادی را برای او به ارمغان آورد. هنریک حضور توخل را اینگونه توضیح داد:

توماس توخل پیش از شروع فصل سوم حضور من در دورتموند به این تیم آمد و همه چیز را برای من تغییر داد. او نزد من آمد و گفت ببین می خواهم همه گذشته ها را فراموش کنی. او خیلی با جدیت به من نگاه کرد و گفت هنریک، تو بازیکن بزرگی خواهی شد. این حرف توخل برای من خیلی پرمحتوا بود. پس از اینکه فصل تمام شد، اصلاً فکر نمی کردم که بتوانم ستاره تیم باشم. اما واقعاً چنین اتفاقی افتاده بود. او فصل کابوس وار با کلوپ را از ذهن من پاک کرد و به همین خاطر بار دیگر شاد و خوشحال بودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج