۴۳۵۲۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بدترین‌ها و بهترین‌های ال کلاسیکو

حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم لالیگا با تساوی یک-یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود و روند شکست‌ناپذیری رئال در فصل جاری ادامه داشته باشد.

وطن امروز: حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم لالیگا با تساوی یک-یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود و روند شکست‌ناپذیری رئال در فصل جاری ادامه داشته باشد. در این گزارش می‌خواهیم به بهترین و بدترین بازیکنان زمین نگاهی داشته باشیم. ال‌کلاسیکو برخلاف بازی‌های قبل جذاب از آب درنیامد و در نهایت ۲ تیم به تساوی یک -یک رضایت دادند. ابتدا لوئیس سوارس با یک ضربه سر دروازه رئال‌مادرید را باز کرد و در دقایق پایانی هم سرخیو راموس جواب ضربه سر سوارس را داد و توانست گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا رئال در نوکمپ یک امتیاز ارزشمند را به دست آورد. همچنانکه پیش‌بینی می‌شد ال‌کلاسیکو بازی جذاب و زیبایی نبود.
بهترین‌ها
در بارسلونا بازیکنی آنقدر خوب کار نکرد که او را شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان بدانیم. یکی از بهترین‌های آبی‌واناری‌ها آندرس اینیستا بود که با ورودش به میدان روند بازی را به کلی تغییر داد. او یک سوپر پاس به لیونل مسی داد اما ستاره آرژانتینی بارسلونا نتوانست از این پاس بخوبی استفاده کند و توپ او به بیرون رفت. بازیکن دیگری از بارسلونا که عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد لوئیس سوارس بود. این بازیکن اروگوئه‌ای از تک‌اشتباهی که رافائل واران مرتکب شد نهایت استفاده را برد و زهر خود را ریخت. اما بهترین بازیکن رئال کسی جز لوکا مودریچ نبود که شب درخشانی را پشت سر گذاشت. او با دوندگی بالایی که داشت اجازه بازیسازی را به بازیکنان بارسلونا نداد و تقریبا در همه جاهای زمین حضور داشت. این بازیکن کروات در دقایق پایانی سازنده تک‌گل رئال‌مادرید بود و توپ بسیار خوبی را ارسال کرد تا راموس چاره‌ای جز باز کردن دروازه بارسلونا را نداشته باشد.
بدترین‌ها

در ال‌کلاسیکویی که جذاب نبود بازیکنان بد زیادی بودند اما بدترین آنها در بارسلونا گومز بود. این بازیکن پرتغالی که نخستین ال‌کلاسیکوی خود را تجربه کرد ناامیدکننده ظاهر شد و نه در کارهای دفاعی و نه در کارهای هجومی نتوانست عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان دهد. البته نیمار با توپ خراب کردن‌های متوالی نقش شماره یک روی اعصاب هواداران بارسا را داشت و می‌شود او را عامل اصلی از دست رفتن ۲ امتیاز دانست. حالا باید درباره آینده و کیفیت او تردید کرد. بازیکنی که گویا هیچ وقت قصد کامل شدن ندارد. اما بدترین بازیکن رئال‌مادرید بدون شک کریم بنزما بود. این بازیکن فرانسوی اصلا در حد و اندازه‌های رئال‌مادرید بازی نمی‌کند با این حال زین‌الدین زیدان همچنان به بنزما اعتماد دارد و او را به هر بازیکن دیگری ترجیح می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج