adexo3
۴۳۵۷۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بادامکی: کار پرسپولیس در مشهد آسان نیست

بادامکی درباره باخت برابر صنعت نفت می گوید که این نتیجه قابل جبران است به شرط آنکه تمرکزمان بیشتر باشد.

ورزش سه: حسین بادامکی در خصوص نتیجه‌ای که مقابل صنعت کسب کردند گفت: «برای هر تیمی این نتایج و این شرایط پیش می‌آید. نمی‌توان اسمش را بحران گذاشت اما باید از سد حریف می‌گذشتیم که امیدوارم در دیدارهای بعدی آن را جبران کنیم. این نتیجه قابل جبران است به شرط آنکه تمرکزمان بیشتر باشد.»

او درباره عنوان و سمت خداداد عزیزی روی نیمکت پاسخ داد: «این سوال را باید از خود ایشان بپرسید نه من؛ اما حضور ایشان روی نیمکت با هدف کمک به تیم است و قطعا با حضورشان ما در ادامه رقابت‌ها نتیجه بهتری کسب خواهیم کرد.»

وی درباره دیدارشان با پیکان خاطرنشان کرد: «امسال هیچ دیدار آسانی در لیگ‌ برتر نداریم، دیدار مقابل پیکان سخت است چون هم آنها و هم ما مقابل حریفانمان شکست خورده‌ایم و قطعا برای اینکه بتوانیم جبران شکست را بکنیم مقابل یکدیگر حاضر خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم با برد مقابل آنها وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. اگر یک مقدار حواسمان را جمع کنیم و اشتباهاتمان را کم کنیم قطعا به بالای جدول خواهیم رسید.»

بادامکی که زمانی در پرسپولیس توپ می‌زد و اکنون در یک تیم مشهدی حضور دارد درباره رقابت پدیده و پرسپولیس اینطور می‌گوید: «هم پرسپولیس و هم پدیده تیم‌های خوبی هستند، تا به الان خوب نتیجه گرفته‌اند. پرسپولیس صدرجدول است. برای حفظ این جایگاه، کار آنها در مشهد خیلی سخت خواهد بود چون پدیده در مشهد همیشه بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. امیدوارم در نهایت تماشاگران بازی خوبی از دو تیم ببینند و در نهایت راضی ورزشگاه را ترک کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج