۴۳۶۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دست‌نشان: مصدومیت‌ها کار ما را سخت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که‌ مصدومیت‌ها کمی کار ما را سخت می‌کند، گفت: البته جایگزین‌ها و جوانان خوبی در تیم داریم که به خوبی کارشان را انجام می دهند تا با کیفیت بهتری در مصاف با حریفان کار کنیم.

خبرگزاری ایسنا: نادر دست‌نشان اظهار کرد: ‌بعد از برد خیلی خوب بیرون از خانه که مقابل سیاه جامگان به دست آوردیم، از نظر روحی روانی شرایط تیم خوب است فقط متاسفانه با توجه به مصدومیتی که برای زلیکانی از ناحیه همسترینگ پا در همین بازی به وجود آمد، او را فعلا در اختیار نداریم، ضمن این که کیم، بازیکن خارجی‌مان هم سه کارت شده است و از قبل نیز میلاد جهانی را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان لیگ در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ همین مصدومیت‌ها کمی کار ما را سخت می‌کند اما جایگزین‌ها و جوانان خوبی در تیم داریم که به خوبی کارشان را انجام می دهند تا با کیفیت بهتری در مصاف با حریفان کار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از تیم سایپا، گفت:‌ حریف تیم بسیار خوبی است. به حریف شوک استعفای آقای فرکی داده شد که فکر می‌کنم تدبیر بسیار خوبی بود و بازیکنان‌شان را ترغیب به تلاش و انگیزه بیشتر کردند که همین نیز کار ما را دوچندان سخت می‌کند. مهم این است که ما در این بازی آرامش مناسب و تمرکز داشته باشیم چرا که سایپا تیم خطرناکی است.

وی افزود: یکی از بدشانسی‌های ما این است که در شروع لیگ به بازی های سخت خوردیم و اکنون هم طی هفته‌های باقی مانده تا نیم‌فصل، با تیم‌هایی بازی داریم که همگی در شرایط بحران هستند و شرایط جدولی‌شان به صورتی است که همگی برای کسب امتیاز مقابل ما حاضر می‌شوند. امیدوارم همانطور که بازی با سیاه جامگان را پشت سر گذاشتیم، از دیدار پیش‌رو نیز به سلامت عبور کنیم.

دست‌نشان در خصوص حمایت هواداران تیمش از این بازی خانگی، خاطرنشان‌کرد: ما شرمنده هواداران و آن‌هایی هستیم که واقعا تیم را دوست دارند. امیدوارم این هواداران به تیم فرصت دهند، چرا که تیم جوان است و نیاز به حمایت و روحیه دادن دارد. ما هم باید امتیازهای خانگی‌مان را جمع کنیم.

وی بیان کرد: ما در دیدارهای خانگی نباید با شعارهای نامناسب به تیم حریف یا داور، باعث جریمه شدن نفت آبادان شویم و این اصلا در شأن صنعت نفت‌آبادان نیست. حتی اگر داور هم اشتباه کند نیاز به توهین نیست و باید آرامش داشته باشیم و تا دقیقه ۹۰ نیز فقط از تیم حمایت کنیم. با حمایت پرشور این هواداران است که تیم نفت آبادان دوست داشتنی است و اگر همین هواداران را از تیم بگیرند، نفت آبادان یک تیم معمولی است بنابراین از هواداران آبادانی که به ورزشگاه می‌آیند درخواست دارم از تیم حمایت کنند و برای تیم مهمان و تیم داوری مشکلی پیش نیاورند و فقط تیم را تشویق کنند تا تمام ایران از حضور این هواداران لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه درخصوص این‌که گفته می‌شود باشگاه حاضر به پرداخت هزینه‌ عمل جراحی میلاد جهانی که رباط صلیبی پاره کرده است، نیست، ‌گفت:‌ من دو شب پیش با آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و باید بگویم اصلا چنین موضوعی درست نیست چرا که عیسی‌زاده بسیار جهانی را دوست دارد. باشگاه ما هزینه عمل جراحی بازیکنانی که با ما قرارداد نداشتند را پرداخت کرده است، بعد می‌خواهد هزینه عمل جهانی را که هم در صعود تیم و هم در فصل جاری لیگ برتر به تیم کمک کرده است، ندهد؟ باشگاه صد درصد هزینه‌ عمل او را تقبل می‌کند. جهانی قرار است به تهران برود و پیگیر کارهایش شود. به هر حال مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج