adexo3
۴۳۶۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماشین در سنگلاخ اختلاف

بعد از استعفای رسول خطیبی، از شنبه هیأت مدیره باشگاه ماشین سازی، برای انتخاب سرمربی جدید جلسات متعددی را تشکیل داده است.

ایران ورزشی: بعد از استعفای رسول خطیبی، از شنبه هیأت مدیره باشگاه ماشین سازی، برای انتخاب سرمربی جدید جلسات متعددی را تشکیل داده است. این جلسات اما بعد از چهارروز، نه تنها به نتیجه مشخصی برای انتخاب سرمربی جدید تیم نرسیده، بلکه بسیاری از اختلافات درونی این باشگاه را آشکار کرده است. در واقع بعد از استعفای قائم مقام و مدیرعامل باشگاه حالا ماشین سازی با بحرانی به مراتب جدی‌تر از استعفای سرمربی و نتایج ضعیف تیمش مواجه شده است. ماشین سازی در حال حاضر با یک سرمربی و مدیرعامل مستعفی، با بحرانی کامل در یکی از حساس‌ترین بازی‌هایش حاضر می‌شود.

با نتایج ضعیفی که ماشین سازی در ۱۲ هفته از رقابت‌های لیگ کسب کرده بود، انتظار می‌رفت هیأت مدیره باشگاه آمادگی این را داشته باشد که سربزنگاه گزینه جانشین خطیبی را معرفی کند. به هرحال کادرمدیریتی باشگاه وضعیت تیم را رصد می‌کرده و اینطور که شنیده می‌شود پیش از این هم از زمزمه‌های استعفای خطیبی با خبر بوده است. به همین خاطر انتظار می‌رفت، به خاطر اینکه تیم با بحران مواجه نشود، به سرعت جلسه‌ای تشکیل شود و جایگزین خطیبی را انتخاب کنند.

جلسه اولی که روز شنبه با حضور اعضای هیأت مدیره انتخاب شد، ۸ گزینه را پیش روی هیأت مدیره قرار می‌داد. اعضا اما بعد از ۴ ساعت بحث و بررسی، در نهایت به هیچ نتیجه مشخصی نرسیدند و انتخاب سرمربی را به روز بعد موکول کردند. ساعت ۶:۳۰ روز یکشنبه درحالی که تنها دو گزینه از ۸ گزینه اولیه حذف شده بود، بار دیگر اعضای هیأت مدیره جلسه‌ای تشکیل دادند و بعد از ۴ ساعت باز هم انتخاب سرمربی را به روز بعد موکول کردند.

روز دوشنبه که قرار بود سرمربی در نهایت با رأی گیری اعضای هیأت مدیره انتخاب شود، مذاکرات اعضا به بیراهه کشیده شد. هریک از اعضای هیأت مدیره یک گزینه منحصر به خود را برای جانشینی خطیبی معرفی می‌کردند و اصرار داشتند که همان گزینه انتخاب شود. گرایشی که اعضا به دوستان خود داشتند و براساس آن روی گزینه‌های خود پافشاری می‌کردند، باعث شد که جلسه روز دوشنبه هم بی نتیجه باقی بماند.

بلاتکلیفی در وضعیت سرمربی ماشین سازی و پافشاری اعضای هیأت مدیره برای انتخاب گزینه خود به‌عنوان سرمربی جدید، بالاخره در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه) جنجال آفرین شد. در شرایطی که دیروز بیش از 20 نفر از هواداران ماشین سازی پشت درهای بسته محل برگزاری جلسه منتظر اعلام نهایی سرمربی جدید تیم خود بودند، بعد از سه ساعت به جای خبر معرفی سرمربی، خبر استعفای ‌حامد نجفی قائم مقام باشگاه ماشین‌سازی و استعفای شفاهی سهرابی، مدیرعامل باشگاه بود که از پشت درهای بسته به گوش می‌رسید.

اینطور که از پشت درهای بسته به گوش می‌رسد، میدن دورپ، سرمربی آلمانی که سابقه مربیگری علی دایی و کریم باقری در تیم بیله‌فلد را داشته، گزینه یکی از اعضا بوده است. یحیی گل محمدی، فرهاد کاظمی و تونی اولیویرا نیز گزینه‌هایی بودند که از سوی اعضای دیگر مطرح می‌شدند. ضمن اینکه در این بین بودند افرادی که به مربی بومی اعتقاد داشتند و گزینه‌های بومی را مطرح می‌کردند که احتمالاً انتخاب عجیب ستارهمدانی به‌عنوان دستیار اول سرمربی جدید - آن هم پیش از انتخاب او - برخاسته از همین نظرات بوده است.

حالا در شرایطی که شهرداری تبریز تمام هزینه‌های ماشین سازی را در ابتدای فصل تقبل کرده است، این باشگاه هم اکنون در میان بحران زده ترین‌ها قرار می‌گیرد و در بلاتکلیفی محض چاره‌ای ندارد جز اینکه تیم را با هدایت دستیاران خطیبی برای مسابقه با ذوب‌آهن به زمین بفرستد. قائم مقام باشگاه که پسر شهردار است و بعد از مدیرعاملی مس سونگون، دو ماه از قائم مقامی‌اش در ماشین سازی می‌گذرد از سمت خود استعفا داده و سهرابی دیگر حاضر نیست به فعالیت‌هایش به‌عنوان مدیرعامل ادامه دهد. در این شرایط این سوال مطرح می‌شود که در ماشین سازی چه می‌گذرد که ناهماهنگی بین اعضای هیأت مدیره، باعث می‌شود که باشگاه در یکی از ساده ترین تصمیم گیری‌هایش ناکام بماند؟ آیا این حق یکی از ریشه دارترین تیم‌های لیگ ایران است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج