اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۷۱۲۳
۲ نظر
۵۰۲۵
۲ نظر
۵۰۲۵
پ

جباری: نه مرگ دخترم را باور کردم، نه مرگ پورحیدری

پیشکسوت استقلال گفت: همه سال‌هایی که با منصور پورحیدری همبازی بودم، در سفرها با یکدیگر هم اتاق بودیم و رابطه فوق العاده خوبی داشتیم.

خبرگزاری مهر: علی جباری اظهار داشت: چیزی حدود یک ماه از درگذشت منصور (پورحیدری) می‌گذرد و من هنوز مرگ او را باور نکردم. همانطور که مرگ دخترم را هم هنوز باور نکردم. متاسفانه در آن ایام دو داغ بزرگ دیدم. داغ دوست ۵۰ ساله‌ام و دختر جوانم را. روزهای سختی بر من گذشت. از همه دوستانی که در آن مدت با من و همسرم ابراز همدردی کردند و تسلی خاطر مان شدند تشکر می کنم.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم خاطر نشان ساخت: استقلال در شروع فصل مشکلاتی داشت. اما به مرور این مشکلات مرتفع شد و تیم روز به روز و هفته به هفته بهتر شد. استقلال در بازی با صبا بهتر از همیشه کار کرد و مشخص شد که مربیان برای برطرف کردن نقاط ضعف کلی زحمت کشیده‌اند.

جباری سپس با اشاره به بازی پیش روی آبی پوشان مقابل حریف تبریزی گفت: تراکتورسازی یک تیم خوب، منسجم و قابل احترام است که می‌توان در خصوص آن صحبت کرد. استقلال باید با هوش عمل کند و از نقاط ضعف تیم حریف نهایت استفاده را ببرد تا از این بازی خانگی با حداکثر امتیاز میدان را ترک کند.

وی افزود: من از هواداران خوب استقلال که پنجاه شصت سال است با آنها ارتباط خوبی دارم و عاشق شان هستم و آنها هم به من خیلی لطف دارند خواهش می کنم که در روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب شان به ورزشگاه بیایند و با حمایت های خود زمینه ساز پیروزی در این بازی حساس و بزرگ شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه عنقا

      سلام من هم تسلیت میگم غم اخرتون باشه

    • بدون نام

      تسلیت عرض میکنم به شما وخانواده محترمتون....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج