adexo3
۴۳۸۰۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرخوردگی شدید تیم انصاری‌ فرد و شجاعی

سنگین‌ترین شکست تاریخ باشگاه پانیونیوس به یک تیم دسته اولی در جام حذفی یونان باعث سرخوردگی شدید بازیکنان، کادر فنی و مسئولان این تیم آتنی شده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم پانیونیوس چهارشنبه گذشته در دومین بازی مرحله گروهی جام حذفی یونان در حضور ۹۰ دقیقه ای مسعود شجاعی و غیاب کریم انصاری‌فرد برابر تیم دسته اولی کیسامیکوس شکست سنگین ۳ بر صفر را پذیرا شد. تیمی که در انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول یونان قرار دارد.

سایت ورزش یونان در این باره نوشته است: سرخوردگی شدید بازیکنان و کادر فنی تیم پانیونیوس پس از شکست برابر کیسامیکوس در تمرینات این تیم مشخص است و مسئولان این باشگاه نیز چنین وضعیتی دارند. پانیونیوس برابر کیسامیکوس سنگین‌ترین شکست خود را برابر یک تیم دسته اولی را پذیرا شد که بدون شک صفحه تاریکی را در تاریخ این باشگاه ورق زده است.

سرمربی و بعضی از بازیکنان تیم انصاری فرد و شجاعی پس از این بازی از هواداران عذرخواهی کردند. تیم پانیونیوس هم اکنون با یک امتیاز جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه H جام حذفی یونان را در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج