۴۳۸۳۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: جایگاه ما در جدول منصفانه نیست

سرمربی نامدار شیاطین سرخ بار دیگر به راه درستی که تیمش در پیش گرفته است تاکید کرد.

طرفداری: ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد جایگاه تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر را منصفانه نمی داند و معتقد است تیم های بالاتر از شیاطین سرخ لزوما از کیفیت بهتری نسبت به این تیم برخوردار نبوده اند. یونایتدی ها پس از ۴ تساوی در پنج بازی گذشته شان در لیگ برتر، حالا با چلسی صدرنشین ۱۳ امتیاز و با منچسترسیتی رده چهارمی ۹ امتیاز اختلاف دارند. با این حال مورینیو می گوید که مدافعان و دروازه بانان حریف مانع از رسیدن تیمش به حقش شده است.

Sky Sports گزارش می دهد: یکشنبه پیش رو تاتنهام به اولدترافورد خواهد آمد تا برابر شاگردان آقای خاص قرار بگیرد. در همین حال این مربی از روند رو به رشد تیمش خشنود است و به آینده خوشبین.

به نظرم عادلانه نیست. به نظرم ما باید خیلی بیشتر از این ها امتیاز می داشتیم زیرا اگر به جدول نگاهی بیاندازید، به نظر می رسد که برخی از تیم ها از ما بهتر بوده اند که البته از دید من این گونه نیست. ما در بسیاری از بازی هایمان که شایسته پیروزی بودیم، به تساوی دست یافتیم. اگر آن تساوی ها را به برد تبدیل می کردیم، ما به صدر خیلی نزدیک می شدیم و بین سه-چهار تیم برتر لیگ جای می گرفتیم اما دیگر نمی توان در رابطه با آن ها کاری کرد و پس باید به کوشش ادامه داد. من از سیر تکاملی تیم خیلی راضی هستم. من از تفاوت تیمی که هدایتش را به دست گرفتم و تیمی که حالا در اختیار دارم رضایت دارم و باز هم می گویم: وقتی خیلی خیلی خوب بازی می کنید، می توانید امید داشته باشید که نتایج خوب از راه برسند پس جای نا امیدی نیست و فقط باید امید داشت.

مورینیو همچنین گفت که نمایش های اخیر تیمش او را کاملا متقاعد کرده است که آن ها می توانند روند تساوی هایشان را به برد تبدیل کنند.

با توجه به یکسانی سطح بازی و سازمان یافتگی مان، گمان می کنم که بالاتر از حد انتظارمان ظاهر شده ایم. روند تکاملی تیم واقعا خوب بوده است. از دید نتایج من عادت به نتایج متفاوتی داشته ام. من به نوع دیگری از مشخصات تیمی عادت دارم؛ تیمی که یک گل می زند و گل نمی خورد. تیمی که کارایی بالایی دارد و به مالکیت توپ و کنترل فراوانی برای ایجاد موقعیت و گلزنی نیاز ندارد. من تنها کمی ناراحتم چون در لیگ برتر تیم هایی را می بینم که از دید کیفیت بازی شان با ما قابل قیاس نیستند اما بیش از ما امتیاز اندوخته اند.

مورینیو: جایگاه ما در جدول منصفانه نیست

وی همچنین گفت می داند که مالکان منچستریونایتد و هواداران این تیم خواستار فوتبالی شناور و تهاجمی هستند و ابراز امیدواری کرد که بتواند چنین فوتبالی را ارائه دهد. با وجود ناکامی شیاطین سرخ برابر برخی تیم ها در این فصل، مورینیو گفته که نگران این شرایط نیست. او درباره این که کدام جوانب بازی تیمش موجبات لذت بردن او را فراهم آورده است، پاسخ داد:

تسلط، کیفیت و زیبایی سبک بازی مان. هدف بازی کردن مان. ما تیمی نیستیم که دفاع کند و منتظر اشتباه حریف بماند. می دانم که چگونه چنین تیم هایی را سازمان دهی کنم و در گذشته هم همین کار را کرده ام.

انتخاب ما نبوده است که خیلی واقع بین باشیم. این چیزی نیست که مالکان و هواداران منچستریونایتد می خواهند و این چیزی نیست که من برای این پروژه به دنبال آن باشم پس ما مسیر دیگری را طی می کنیم و قصد تغییر آن را نداریم.

تیم هایی داشته ام که نتایج بدی می گرفتند و عملکرد بدی ارائه می کردند و آن کار خیلی دشوار تر است چون مطمئن نیستید که در پی چه کاری هستید و مردد خواهید شد و پرسش های فراوانی را پیش روی خود می بینید. از خود می پرسید که آیا این بهترین راه است و آیا برای بهتر بازی کردن نیاز به تغییر است، زیرا بهتر بازی کردن نتایج بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

این مورد راحت تر است چون شکی در کار نیست. ما خوب بازی می کنیم، تیم از سازماندهی خوبی برخوردار است، بازیکنان از سبک بازی مان رضایت و به آن باور دارند. پس اینجا کار خیلی راحت تر است و برای لحظه ای بهتر تنها باید کمی منتظر ماند و آن لحظه بالاخره فرا خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج