اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۸۳۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انریکه: روز تمدید قرارداد مسی را باید جشن بگیریم

در حالیکه باشگاه بارسلونا شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی را تایید کرده است، لوییز انریکه اعلام کرد در حال حاضر به این مسئله فکر نمی‌کند.

وبسایت نود: رسانه‌های اسپانیایی خبر از این داده‌اند که بارسلونا با مدیر برنامه های برنده پنج توپ طلای اروپا مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز کرده است. خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های سوپر استار آرژانتینی بارسلونا به این شهر سفر کرده است تا مذاکرات تمدید قرارداد را با کاتالان‌ها آغاز کند، گفته می‌شود قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۲ اعتبار خواهد داشت و مسی ۲۹ ساله را به پر درآمد ترین بازیکن دنیا تبدیل خواهد کرد. لوییز انریکه در این خصوص در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و اوساسونا اعلام کرد در صورت به توافق رسیدن دو طرف در این مذاکره باید جشن بزرگی برپا کرد:

قطعا این خبر فوق العاده ای است، از اینکه پدر مسی در شهر است بسیار خوشحال هستم و مطمئنا روزی که خبر تمدید قرارداد او اعلام شود روزی است که باید جشن بگیریم. با این حال در حال حاضر به این موضوع فکر نخواهم کرد.

قرارداد لئو مسی تا سال ۲۰۱۸ با بارسلونا اعتبار دارد و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد این اعجوبه آرژانتینی شایعاتی مبنی بر علاقه منچستر یونایتد و منچستر سیتی برای امضای قرارداد با مسی به گوش می‌رسید. علاوه بر این پس از اینکه بارسا قرارداد بوسکتس، نیمار و ماسکرانو را تمدید کرد، به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده خبر تمدید قرارداد لوییز سوارز را منتشر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج