اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۸۳۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واتسکه: هیچ توافقی با رئال مادرید نداشتم

مدیر باشگاه بورسیا دورتموند آلمان اخبار منتشر شده مبنی بر توافق این تیم با رئال مادرید بر سر انتقال هر یک از بازیکنان تیمش را رد کرد.

وب سایت نود، هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بورسیا دورتموند اعلام کرد که این باشگاه آلمانی هیچ توافقی با رئال مادرید اسپانیا برای انتقال پیر امریک اوبامیانگ نداشته است.

پنج شنبه گذشته مارکای اسپانیا گزارشی را منتشر کرد و در آن مدعی شد که تیم مادریدی بر سر این مسئله با زرد پوشان آلمانی به توافق رسیده است که در صورتی که طرف آلمانی قصد فروش اوبامیانگ، جولیان وایگل یا عثمان دمبله را داشتند، نمایندگان باشگاه رئال مادرید را از این تصمیم آگاه سازند. طی چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر این به گوش می رسد که زرد پوشان آلمانی هم قصد دارند تا کاسمیرو و خامس رودریگز را به ترکیب خود اضافه کرده و انتقال این دو بازیکن به بوندسلیگا با توافق فلورنتینو پرز امکان پذیر خواهد بود. پس از انتشار این شایعات، واتسکه اقرار کرد که در ضیافت شام همراه فلورنتینو پرز بوده و در زمان بازی دو تیم در سانتیاگو برنابئو در چهار شنبه شب گذشته، کنار او نشسته بود؛ اما مدیر اجرایی بورسیا دورتموند تأکید کرد که آنها هیچ صحبتی در ارتباط با نقل و انتقال هر یک از بازیکنان دو تیم نداشتند. واتسکه در همین ارتباط به هفته نامه بیلد گفت:

درست است که برای صرف غذا پیش فلورنتینو پرز رفتم و در طول بازی هم در سانتیاگو برنابئو کنار او نشسته بودم. اما حتی یک ثانیه در مورد هیچ یک از بازیکنان دورتموند با هم صحبت نکردیم. ما اصلاً هیچ توافقی با هم انجام ندادیم.

از مدتها پیش موضوع انتقال اوبامیانگ به رئال مادرید مطرح بوده و این ملی پوش گابنی عنوان کرده که به پدر بزرگش قول داده که به تیم مادریدی برود. از سوی دیگر، وایگل و دمبله، دو بازیکنی که امسال از رن فرانسه به بورسیا دورتموند ملحق شدند، نام خود را به عنوان بازیکنان آینده داری مطرح ساخته اند که با عملکرد فوق العاده خود طی ۱۸ ماه گذشته، نظر باشگاه های زیادی را به خود جلب کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج