اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۱۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امری: از اخراج شدن نمی‌ترسم

سرمربی پاریسن‌ژرمن پیش از دیدار حساس این تیم مقابل نیس اعلام کرد از اخراج شدن ترسی ندارد.

وبسایت نود: از زمانیکه اونای امری جانشین لوران بلان در پارک دِ پرنس شده است این تیم موفق نشده است به روزهای خوب گذشته خود باز گردد و تا به اینجای فصل بیشتر از کل فصل گذشته در لیگ یک فرانسه شکست خورده است. پاریسی‌ها در حال حاضر در مقام سوم لیگ یک فرانسه حضور دارند و در صورتی که مقابل شاگردان فاوره شکست بخورند با تیم صدرنشین ۷ امتیاز اختلاف پیدا خواهند کرد. با این حال سرمربی پاریسن‌ژرمن اعلام کرد دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. امری در جواب به این سوال که آیا شکست مقابل نیس می‌تواند باعث اخراج او شود گفت:

همیشه مثبت و به پیشرفت تیم فکر می‌کنم، مالک باشگاه نیز با من، بازیکنان و کادر فنی صحبت کرده است. او از تمارین ما بازدید کرد اما همه صحبت‌های انجام شده مثبت بود. من مربی هستم و مسئول شکست‌های تیم هستم. به سختی تلاش می‌کنم تا شرایط تیم را بهبود ببخشم. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی گرفتیم. فکر می‌کنم بهتر است به گذشته نگاه کنیم، دو فصل گذشته نیز باشگاه وضعیتی مشابه با این فصل داشت، دو فصل گذشته تا به اینجای فصل ۳۴ امتیاز و ۳ فصل قبل ۳۷ امتیاز کسب کرده بود پس بنابراین شرایط بدی نداریم. بازی آسانی نخواهیم داشت اما شانس خوبی داریم تا به مسیر قهرمانی بازگردیم، هدف ما مشخص است چراکه می‌خواهیم قهرمان لیگ بشویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج