اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۱۴۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پشت پرده ناکامی تیم منصوریان

استقلال در فصل جابه‌جایی تابستانی با دستور سرمربی خود بازیکنان زیادی را جذب کرد و به کلی این تیم دستخوش تغییر شد اما تغییرات سرمربی جوان آبی‌پوشان جواب نداده است.

وطن امروز: استقلال در فصل جابه‌جایی تابستانی با دستور سرمربی خود بازیکنان زیادی را جذب کرد و به کلی این تیم دستخوش تغییر شد اما تغییرات سرمربی جوان آبی‌پوشان جواب نداده است. علیرضا منصوریان در تابستان هدایت استقلال را برعهده گرفت. هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت امیدوار بودند با عملکرد خوب منصوریان در نفت این مربی جوان بتواند تیم محبوب آنها را به روزهای اوج بازگرداند اما نه تنها عملکرد استقلال با منصوریان بهتر نشده بلکه بدتر هم شده و فاصله زیاد این تیم با صدر جدول رده‌بندی نشان می‌دهد تیم منصوریان شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
یکی از دلایل اصلی ناکامی استقلال در فصل جاری بازیکنان جدیدی است که با دستور منصوریان با آبی‌پوشان همراه شدند. استقلال یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در فصل جابه‌جایی تابستانی بود و منصوریان بازیکنان زیادی را جذب کرد. او در خط دفاعی به کلی آرایش تیمش را تغییر داد و پادوانی، کنعانی‌زادگان و رابسون جانواریو را جذب کرد. کنعانی‌زادگان که ابتدا راهی پرسپولیس شد و بعد از آن پیراهن استقلال را بر تن کرد یکی از بدترین خریدهای منصوریان در تابستان بود. این بازیکن نه تنها پر اشتباه ظاهر شد بلکه حاشیه‌ساز هم بود و بخت با منصوریان یار بود، چرا که این بازیکن آسیب دید و توفیق اجباری شامل حال منصوریان شد. جانواریو و پادوانی تا حدودی عملکرد بهتری از خود نشان داده‌اند. این دو بازیکن برزیلی برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارند. استقلال در خط میانی فرشید باقری و بختیار رحمانی را جذب کرد. باقری در صبای قم خوب بازی می‌کرد اما در استقلال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و جانشینی شایسته برای روزبه چشمی باشد اما بختیار رحمانی را می‌توان یکی از بدترین خریدهای استقلال دانست و اغراق نمی‌کنیم اگر او را بدترین خرید این تیم بنامیم.
رحمانی در فولاد و تراکتورسازی یک فوق‌ستاره بود و یکی از بهترین پلی‌میکرهای فوتبال ایران بود و به تیم‌ملی هم دعوت شد اما به نظر می‌رسد پیراهن شماره ۷ استقلال بر تن رحمانی سنگینی می‌کند. این بازیکن کرمانشاهی اصلا نتوانسته در حد انتظارات ظاهر شود. او حتی یک گل هم برای استقلال در لیگ برتر به ثمر نرسانده، این درحالی است که هم در فولاد و هم در تراکتورسازی در نقش گلزن و سازنده گل ظاهر می‌شد. رحمانی قول داده بود در دیدار برابر تراکتورسازی بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذارد اما او حتی ضعیف‌تر از محمد نوری هافبک پا به سن گذاشته تراکتورسازی ظاهر شد و جنگ میانه میدان را به هم‌تیمی‌های سابق خود باخت تا نشان دهد خرید خوبی برای استقلال نبوده است.
اما منصوریان در خط حمله تیم خود هم تغییرات اساسی به وجود آورد. علیرضا قربانی، کاوه رضایی و افشین ۳ بازیکنی بودند که در تابستان راهی استقلال شدند. افشین خیلی سریع با منصوریان به مشکل خورد و کمتر از این بازیکن در ترکیب تیم استفاده می‌شود حتی با وجود اصرار هواداران منصوریان کمتر به افشین بازی می‌دهد. قربانی با وجود آنکه خوب ظاهر شده اما منصوریان در استفاده از او دو دل است تا جایی‌که در بعضی از بازی‌ها از این بازیکن به عنوان مهاجم نوک استفاده می‌کند و در بعضی دیگر هم او را نیمکت‌نشین می‌کند. اما کاوه رضایی با وجود آنکه انتقادهای زیادی از او می‌شود ولی یکی از خریدهای خوب تابستان استقلال بوده است. او توانسته ۵ گل برای تیمش به ثمر رساند و ۲ پاس گل هم بدهد. رضایی در زمین پرتلاش و دونده ظاهر می‌شود و اگر روحیه لازم را داشته باشد می‌تواند در ادامه فصل هم برای استقلال گلزنی کند و شانس رسیدن به صدر جدول بهترین گلزنان را دارد. بنابرین می‌توان نتیجه گرفت یکی از اصلی‌ترین دلایل ناکامی استقلال در فصل جاری خریدهای بدی بود که منصوریان داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بختیار خخخخخخخ تاحالا یه بازی خوب نداشته بعدش مصاحبه میکنه میگه دوست دارم به تیم ملی دعوت بشم تا برای کیروش پیانو بزنم خخخخخخخ

    • پرسپولیس

      منصوریان سه تا بازیکن و با تقلید کردن از برانکو خرید ونمیدونست برانکو اونها رو وآسه نیمکت میخواد نه فیکس بازی کردن واسه همین که قافیه و رو باخته فک کن کنعانی زادگان بشه فیکس ارتش سرخ

    • بدون نام

      برمنصوریان ........که باعث شدی لنگی اینطوری استقلال مسخره کنه....اگه مربی بودی یکی مثل بختیار وباقری تو تیم راه نمدادی

    • آبی دل

      من کاملا موافقم واقعا بختیار بدترین خریداستقلال بعدازپروپچیج بوداین آقا استقلال رو نابودکردآقای منصوریان نزار بیشترازاین خراب بشی ما دوست داریم به بازیکن بی غیرت بازی نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج