اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۹۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیوسالار: فصل عجیبی پشت سر می‌گذارم

مدافع صبای قم می‌گوید بازیکن خشنی نیست و تعجب می‌کند پس از چهار، پنج سال حضور در لیگ برتر چرا این فصل سه بار کارت قرمز گرفته است.

ورزش سه: حمیدرضا دیوسالار با اشاره به شرایط صبا گفت: متاسفانه باخت‌های پیاپی بحران ایجاد کرده و سخت است از این شرایط عبور کنیم؛ تیم‌های دیگر مثل سایپا هم این اوضاع را تجربه کردند ولی با یک برد اوضاع عوض شده و ما نیز امیدوار هستیم با کسب پیروزی وضعیتمان را بهبود بخشیم.

او ادامه داد: چهار بازی سخت پشت سر گذاشتیم که تمام آنها تیم‌های مدعی قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی هستند و بودجه‌شان چندین برابر صباست؛ دو مسابقه دشوار دیگر هم با نفت تهران و استقلال خوزستان داریم ولی باید تلاش کنیم نتایج اخیر را جبران کنیم و با یک برد شرایط را تغییر دهیم.

مدافع صبای قم اضافه کرد: ما بازکینان خوبی داریم ولی شرایط طوری شده ناکامی‌ها ادامه پیدا کند؛ این هفته برابر نفت تهران که تیم خوبی است بازی داریم و همه تیم با تمام وجود تلاش خواهیم کرد صاحب ۳ امتیاز شویم و رتبه‌مان در جدول را اتقاء دهیم؛ نفت درحال حاضر چهارم جدول است و تیم خوبی دارد؛ تیم‌های آقای دایی همیشه خوب بوده اما با تمام احترام به آنها این هفته به دنبال پیروزی هستیم و می‌توانیم به آن برسیم.

دیوسالار با بیان اینکه صبا بازیکنان و تیم باشخصیتی دارد، عنوان کرد: متاسفانه چند هفته اخیر روی نوار شکست افتاده بودیم ولی از همین بازی با نفت تهران باید تلاش کنیم و امیدوار هستیم با یک برد اوضاع را تغییر دهیم. صبا تیم خوب و با شخصیتی است ولی متاسفانه اقبال در هفته‌های گذشته با آن یار نبود.

مدافع صبا به غائبان پرتعداد تیمش طی هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر هفته بخاطر محرومیت و بعضا مصدومیت بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم و از طرف دیگر داوری‌ها چند مسابقه است به ضرر ما تمام می‌شود؛ بازی با سیاه جامگان و گسترش فولاد گل صحیح‌مان و چند دیدار دیگر پنالتی‌هایمان را نگرفتند ولی در سمت مقابل به دلایل عجیبی بازیکن ما را محروم می‌کنند؛ امیدوارم در ادامه بازی‌ها داوری‌ها بهتر شود و ما بیش از این متضرر نشویم.

دیوسالار درخصوص سه کارت قرمزی که در این فصل گرفته است، عنوان کرد: واقعا بازیکن خشنی نیستم ولی نمی‌دانم چرا امسال این اتفاقات می‌افتد و روی من زوم شدند!؛ طی چهار، پنج فصل اخیر حتی یک بار کارت قرمز نگرفته بودم ولی امسال دو مرتبه به دلیل دو کارت زرد پشت سر هم و بازی با استقلال برای بار اول طی فوتبالم اخراج مستقیم شدم؛ خودم هم این اوضاع را باورم نمی شود و تعجب می‌کنم و فصل عجیبی پشت سر می‌گذارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج