adexo3
۴۳۹۸۷۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیش بازی رم - میلان؛

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

دیدار حساس تیم های رم و میلان در هفته شانزدهم سری آ در پایتخت ایتالیا برگزار می شود.

وبسایت نود: مسابقه تیم های رم و میلان در چارچوب هفته شانزدهم سری آ، ساعت ۲۳،۳۰ دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ در ورزشگاه المپیکو شهر رم به قضاوت پائولو سیلویو ماتزولنی برگزار می شود. هر دو تیم به عنوان جدی ترین تعقیب کننده های یوونتوس در صدر جدول محسوب شده و دارای امتیاز مساوی ۳۲ هستند ولی رم به علت تفاضل گل بسیار بهتر در رده دوم ایستاده است.

با توجه به برد یوونتوس در دربی تورین، این دو تیم باید در این بازی به ۳ امتیاز فکر کنند وگرنه فاصله آنها از صدر جدول بسیار بیشتر خواهد شد. نتیجه مساوی به درد هیچ کدام نخورده و تیم پیروز این مسابقه احتمالاً گام بزرگی را برای تعقیب جدی تر یوونتوس در صدر جدول و حداقل نایب قهرمانی نیم فصل برخواهد داشت. رم در دیدار اخیر لیگ اروپا مقابل آسترا رومانی، به تیم اصلی اش استراحت داد.

شاگردان اسپالتی در دو بازی اخیر سری آ مقابل پسکارا و لاتزیو پیروز شده و روحیه بسیار خوبی به ویژه پس از پیروزی هفته گذشته در دربی دلا کاپیتاله دارند. میلان نیز در ۵ بازی اخیر سری آ، به جز تساوی مقابل اینتر در دربی دلا مدونینا همواره پیروز شده است. فشار کمتری روی میلان وجود داشته و همگان از رم به عنوان رقیب جدی یوونتوس در این فصل یاد می کنند. نتیجه این بازی مشخص خواهد کرد که رقیب جدی یوونتوس کدام تیم است.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

نکات آماری بازی:

طی ۸ تقابل اخیر این دو تیم در سری آ، تیم رم فقط یک بار باخته است. ۳ برد و ۴ مساوی در کارنامه جالوروسی دیده می شود.

رم طی ۸ بازی خانگی اخیر در سری آ، حداقل ۳ گل را در ۷ بازی به ثمر رسانده ولی میلان طی ۴ بازی اخیر حداقل ۲ گل زده است.

رم طی ۱۱ دیدار خانگی اخیر با میلان در سری آ، فقط یک بار باخته که به دیدار این دو تیم در اکتبر ۲۰۱۱ مربوط می شود. جالوروسی طی ۴ دیدار اخیر با روسونری در ورزشگاه المپیکو رم شکست نخورده است.

رم طی ۱۰ بازی اخیر خانگی در سری آ پیروز شده است. آخرین بار که جالوروسی در ۱۱ بازی خانگی پیاپی به پیروزی رسیده، مربوط به سال ۲۰۰۸ و دوره نخست مربیگری لوچانو اسپالتی در این باشگاه می باشد.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

میلان طی ۵ بازی اخیر سری آ شکست نخورده که بهترین روند آنها در فصل جاری محسوب می شود. آنها طی ۱۲ بازی اخیر سری آ نیز فقط یک بار باخته اند.

روسونری هر دو بازی اخیر بیرون خانه را در سری آ پیروز شده ولی آخرین بار که آنها در ۳ بازی پیاپی بیرون خانه در سری آ طعم برد را چشیده اند، به سال ۲۰۱۲ باز می گردد.

بیشترین تعداد گل های زده در نیمه دوم بازی های این فصل، به تیم های میلان و رم تعلق دارد. همچنین از ۱۰ گل دریافتی رم در فصل جاری سری آ، ۹ گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است.

تقابل استفان الشعراوی مهاجم رم با تیم سابقش جالب توجه است. او در می ۲۰۱۶ موفق شد که تنها گل خویش مقابل میلان را با پیراهن رم به ثبت برساند.

جان لوکا لاپادولا مهاجم آماده میلان طی ۴ بازی اخیر سری آ ۴ گل زده است.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

وضعیت بازیکن های دو تیم:

محرومیت دو جلسه ای کوین استروتمن لغو شده و او قادر به همراهی رم در این بازی است. لئاندرو پاردس، آلساندرو فلورنتزی و محمد صلاح به علت مصدومیت در این بازی غایب هستند.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

تقابل وینچنتزو مونتلا سرمربی میلان با تیم سابقش یعنی رم جالب توجه است. احتمالاً مونتلا در غیاب یورای کوچکا مصدوم، مجبور به استفاده از جاکومو بوناونتورا در ترکیب اصلی خواهد بود. ریکاردو مونتولیوو و داویده کالابریا دو بازیکن مصدوم میلان نیز در این بازی غایب هستند. پس از بازگشت کارلوس باکا، رقابت سختی بین این مهاجم کلمبیایی و جان لوکا لاپادولا برای حضور در خط حمله روسونری وجود خواهد داشت و همگان منتظر تصمیم نهایی مونتلا هستند.

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

ترکیب احتمالی دو تیم:

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس

پیش بینی نتیجه بازی:

نبردی برای تعیین جدی ترین رقیب یوونتوس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج