۴۴۰۱۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: ثابت کردم به نام‌ها توجهی نمی‌کنم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد که هر بازیکنی خواهان جدایی در نیم فصل باشد، سنگ اندازی نخواهد کرد.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با استقلال خوزستان عنوان کرد: «شرایط خیلی خوبی داریم و خودمان را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده می کنیم. مقابل استقلال خوزستان فریب جدول مسابقات و اینکه تیم حریف پول دارد یا خیر را نمی خوریم. ما با قهرمان فصل گذشته بازی داریم که تیم قدرتمندی است. کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. آنها دربی اهواز را باختند و شرایطشان طوری است که می خواهند در تبریز نتیجه بگیرند. تیم ما نیز در هفته های اخیر فوق العاده بازی کرده و انتظارات را برآورده کردیم. می خواهیم روند روبه رشدمان را ادامه دهیم و انشاءالله ۳ امتیاز مسابقه را می گیریم تا بتوانیم خود را در جدول بالا بکشیم.»

وی درباره نیمکت نشینی فرناندو دخسوس در هفته گذشته و احتمال ادامه این روند در بازی با تیم سابقش تاکید کرد: «در تیم من هیچ کس نباید فکر کند جایگاه ثابتی دارد. بازیکنان باانگیزه زیادی در گسترش فولاد هستند که تلاش می کنند و شما دیدید وقتی کوروش ملکی در بازی با استقلال چند دقیقه عملکرد خوبی داشت، در بازی های دیگر هم به او بازی دادم. با نیمکت نشین کردن دخسوس ثابت کردم به اسم ها توجهی نمی کنم و قاعدتا در آینده نیز هر بازیکنی آماده تر باشد به زمین می رود.»

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: «در هفته های گذشته بازیکنانی مثل یوسف سیدی یا کوروش ملکی با تلاش زیادی خودشان را به ترکیب اصلی رساندند و قطعا هر بازیکنی تلاش کند، به زمین می رود. البته فرناندو دخسوس گلر بزرگی است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.»

کمالوند درباره تغییرات تیمش در نیم فصل افزود: « «ما در نیم فصل قطعا ۴ بازیکن جدید جذب می کنیم. یک مدافع وسط، دو هافبک وسط و یک مهاجم نفراتی هستند که به جمع ما اضافه می شوند. با اینکه لیست خروجی نداریم اما فکر می کنم برخی بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند و علاقه‌مند به جدایی هستند، برای رفتن اقدام کنند که در این صورت در فضایی دوستانه درباره آنها تصمیم می گیریم. تیم ما همواره کمترین تنش را داشته است و دلیلش این است که صادقانه برخورد می کنیم. شرایط باشگاه هم به گونه ای نیست که اگر بازیکنی بخواهد برود، جلوی پایش سنگ بیندازیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج