اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۵۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زهیوی: پول بدهند هیچ جا نمی‌روم

رحیم زهیوی می گوید در صورت حل شدن مشکلات با تمام توان به همراه دیگر بازیکنان در استقلال خوزستان خواهد ماند.

ورزش سه: رحیم زهیوی ستاره استقلال خوزستان در بازی های ابتدایی این فصل عالی عمل کرده است و از اکنون مشتری های پروپاقرصی دارد که منتظرند استقلال خوزستان پول او را پرداخت نکنند تا به سرعت وارد مذاکره با او شوند.
هافبک - مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان درباره بازی دربی و باخت تیمش گفت: به نظر من در این بازی بدشانس بودیم، می توانستیم به تیم حریف گل بزنیم اما خب قسمت نبود و سه امتیاز به فولادی ها رسید و به آنها تبریک می گویم. البته جای هواداران فهیم خوزستانی در این بازی خالی بود و مطمئنا اگر هواداران به ورزشگاه می آمدند روند بازی تغییر می کرد.
زهیوی در ادامه درباره مشکلات مالی افزود: راستش را بخواهید دیگر زبانمان مو درآورده است،حرف زدن فایده ندارد اما من این قول را می دهم که اگر پولم را بدهند هیچ کجا نمی روم. من ابتدای فصل بخاطر مردم خوزستان و سرمربی تیممان پیشنهادات میلیاردی را رد کردم تا در خوزستان باشم و اکنون اگر مشکلات حل شود چرا باید بروم؟ من می مانم و با کمک بچه ها خواهیم جنگید تا نه تنها در لیگ برتر بلکه در آسیا نیز موفق شویم.
ستاره استقلال خوزستان در ادامه نیز درباره قرعه لیگ قهرمانان آسیا افزود: واقعیت را بخواهیم اصلا برای من فرقی ندارد کدام تیم همگروهمان می شود، ما باید برای برد و صعود تلاش کنیم حال کدام تیم رقیب ما می شود زیاد فرقی ندارد.این فصل لستر در لیگ قهرمانان اروپا درخشیده است و حال نوبت لستر ایران است تا در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج