۴۴۰۴۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: از فردا روی استقلال تمرکز می کنم

سرمربی پدیده گفت: بازیکنانم و اعضای کادر فنی پدیده کارشان را به خوبی می دانند و خودم هم از فردا روی بازی با استقلال تمرکز می کنم.

کاپ: رضا مهاجری درباره فوت پدر خود اظهار داشت: امروز مراسم ختم پدرم برگزار شد ایشان وصیت کرده بودند که فقط یک مراسم برایشان بگریم تا مردم زیاد اذیت نشوند. خداراشکر مراسم به خوبی برگزار شد و امیدوارم که پدرم هم راضی باشد. می خواهم از طریق سایت کاپ از جامعه فوتبال تشکر کنم که در این مدت با من تماس گرفتند و ابراز همدردی کردند.

وی در ادامه افزود: از مسوولان فدراسیون فوتبال، هیات فوتبال استان خراسان رضوی، مسوولان باشگاه پدیده، بازیکنانم در این تیم و همچنین بزرگان فوتبال کشورمان از جمله سرمربیان محترم لیگ برتری و لیگ یکی تشکر می کنم. امیدوارم که بتوانم در روزهای خوب برایشان جبران کنم.

سرمربی پدیده همچنین اذعان داشت: من همیشه عادت دارم قبل از شروع بازی ها با پدر و مادر تماس بگیرم و هم از آنها انرژی مثبت بگیرم و هم دعای خیرشان شامل حالم شود. پیش از بازی با پرسپولیس هم با والدینم تماس گرفتم. متاسفانه پدر حال مساعدی نداشت و فقط دو، سه کلمه با هم حرف زدیم . اتفاقا حال بد پدرم من را منقلب کرد و تحت تاثیر قرار داد. متاسفانه پس از پایان بازی به من اطلاع دادند که ایشان از دنیا رفته اند.

وی درباره آخرین وضعیت پدیده پیش از بازی استقلال اذعان داشت: امشب راهی مشهد می شوم. هنوز در آب و هوای فوت پدرم هستم اما ما مربی هستیم و باید حرفه ای باشیم. انشاالله فردا روی بازی با استقلال تمرکز خواهیم کرد. بچه ها و اعضای کادر فنی هم کاملا شرایط را درک کرده اند و کار خودشان را انجام می دهند. از آنها ممنون هستم که با تمام وجود تمرین می کنند. امیدوارم بتوانیم شکست هفته قبل مقابل پرسپولیس را جبران کنیم.

مهاجری در پایان گفت: باز هم از جامعه فوتبال بابت همدردی شان در این روزها تشکر می کنم. خانواده داغدار در این روزها به دلگرمی بسیار احتیاج دارند و خوشحال شدم که دیدم تنها نیستم و فوتبالی ها به یادم بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج