اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۵۱۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

علامت سوالهای بزرگ هیات مدیره آبی ها

فصل‌ تغییرات در هیات‌مدیره استقلال فرا رسیده؟

مدیره استقلال در هفته های گذشته تبدیل به مرکزی برای مشکلات این تیم شده و بسیاری منتظر تحرکات آنها نسبت به نتایج استقلال هستند.

ورزش سه: نا هماهنگی و بی برنامگی بارزترین ویژگی هیات مدیره استقلال است. دسته بندی های اعضای هیات مدیره استقلال که بعد از فوت منصور پورحیدری بسیار بیشتر از گذشته به چشم می آید، در کنار نتایج دور از انتظار آبی ها باعث شده تا این در داخل و خارج زمین روزهای بدی را سپری کند.

افتخاری در انتظار تغییرات

مدیرعامل استقلال که بسیاری او را انتخاب یکی از اعضای تاثیر گذار هیات مدیره می دانند، بعد از حضور در باشگاه استقلال بارها با اعضای این باشگاه دچار اختلاف نظر شده است. مخالفت با انتخاب نظری جویباری به عنوان معاون ورزشی باشگاه در کنار حمایت از علیرضا منصوریان از مسائلی است که باعث شده تا اختلافات پنهان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بارها علنی شود. به همین جهت افتخاری پیاده سازی بسیاری از تصمیمات خود را به بعد از تغییرات هیات مدیره موکول کرده است.
مخالفان و موافقان منصوریان

کارنامه سرمربی آبی ها به شکلی است که موافقان و منتقدان زیادی دارد اما افتخاری مدیرعامل استقلال اصلی ترین موافق و حامی منصوریان است. حسن زمانی عضو غیرفنی هیات مدیره استقلال اما در صف اول منتقدان منصوریان حضور دارد. جهانیان رئیس هیات مدیره که در ابتدای فصل اختلافات عمیقی با منصوریان داشت، این روزها سیاست سکوت اختیار کرده و مسعود معینی نیز ترجیح داده با وجود انتقاداتی که نسبت به منصوریان دارد، حرفی نزند.
پرحرفی آفت بزرگ اعضای هیات مدیره

مصاحبه های پی در پی اعضای هیات مدیره استقلال در کنار عملکرد ضعیف آنها در تامین خواسته های کادرفنی باعث شده تا منصوریان و دیگر اعضای کادر فنی در مقابله با آنها با وجود نتایج دور از انتظار کار سختی نداشته باشند. این ویژگی اعضای هیات مدیره که پایه گذار بحران اصلی آبی ها نیز در هفته های اخیر به شمار می رود باعث شده تا مدیرعامل باشگاه نیز در گفت و گو های رسمی خود بارها به انتقاد از رفتارهای اعضای هیات مدیره بپردازد.
عمر هیات مدیره استقلال کوتاه می شود؟

در جلسه افتخاری و منصوریان با وزیر ورزش که روز یکشنبه برگزار شد، هر دو نفر نسبت به فعالیت های اعضای هیات مدیره انتقاداتی صریح مطرح کردند. اعضای هیات مدیره استقلال که در ابتدای فصل با حکم محمود گودرزی انتخاب شدند، این روزها شرایط خوبی ندارند و مشخص نیست که سلطانی فر که به تازگی سکاندار وزارت ورزش شده، تا چه زمانی به این افراد اعتماد خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج