اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۴۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال موافقت پرسپولیس با جدایی آرام طبع

محمد امین آرام طبع خواهان جدایی از پرسپولیس شده و احتمال موافقت با درخواست او زیاد است.

وبسایت نود: محمد امین آرام طبع مدافع چپ ذخیره تیم پرسپولیس که در اکثر بازی های این فصل نیمکت نشین بود خواهان جدایی از این تیم شده است.

باشگاه پرسپولیس هنوز به درخواست آرام طبع پاسخ مثبت نداده اما احتمال موافقت آنها با این جدایی زیاد است چراکه با این انتقال فهرست بازیکنان پرسپولیس خالی شده و می توانند بازیکن دیگری به جای او جذب کنند.

حتی اگر آرام طبع در پرسپولیس بماند برانکو به دنبال اضافه کردن یک مدافع چپ به تیم است. در صورتی که پرسپولیس بتواند یک مدافع شش دانگ جذب کند احتمال دارد محمد انصاری را به دفاع چپ منتقل کند و به این ترتیب نیاز تیم به مدافع چپ را برطرف کند؛ هر چند خود انصاری هم از تیم چینی پیشنهاد قابل توجهی دارد و احتمال جدایی او وجود دارد.

از طرف دیگر باید دید پرسپولیس می تواند قرارداد بازیکنان اوکراینی خود را فسخ کند تا به جای آنها مدافع میانی خارجی دیگری جذب کند یا خیر. سرنوشت نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس به دو بازیکن اوکراینی گره خورده و اگر بتوانند قرارداد این دو بازیکن را فسخ کنند می توانند سه بازیکن خارجی جذب کنند، در غیر این صورت باشگاه باید دو فصل این بازیکنان را نگه دارد و حقوق آنها را پرداخت کند.

امکان جدایی اوکراینی های پرسپولیس تنها در صورتی وجود دارد که قبول کنند در ازای یک فصل و نیم قرارداد باقی مانده مبلغ کمی طلب کرده و قرارداد خود را فسخ کنند و به این ترتیب پرسپولیس می تواند سه بازیکن خارجی برای کمبود در پست های دفاع میانی، دفاع چپ، هافبک دفاعی و خط حمله جذب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج